Książka "Rewolucja w emeryturach" z "Gazetą Wyborczą"

Dział komunikacji korporacyjnej
13.09.2017
A A A
Już jutro - w czwartek, 14 września br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić książkę "Rewolucja w emeryturach".

W książce w jasny i prosty sposób wyjaśnione zostały nowe przepisy emerytalne, które wejdą w życie już 1 października br. Czytelnicy znajdą w niej szczegóły dotyczące obniżenia wieku emerytalnego, zmian dla mundurowych i ich rodzin wynikających z tzw. „ustawy dezubekizacyjnej” czy emerytur minimalnych. W wydaniu wytłumaczono także zasady przyznawania świadczeń kompensacyjnych, dorabiania czy dłuższej pracy po osiągnięciu wieku emerytalnego.

Wydanie poleca Radio Pogoda.


Cena „Gazety Wyborczej” z książką to 12,99 zł.


Wydanie „Gazety Wyborczej” z książką „Rewolucja w emeryturach” wspiera promocja w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, RMF FM, RMF Classic), w internecie (media społecznościowe), na nośnikach reklamy zewnętrznej (ekrany Platform Channel na dworcach kolejowych) oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej (ekrany w tramwajach warszawskiej komunikacji miejskiej), a także autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo oraz Dział promocji „Gazety Wyborczej”, za zakup mediów odpowiadał Starlink.