"Cały Wrocław, jeden adres" - nowa kampania serwisu Wroclaw.Wyborcza.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
04.09.2017
A A A
Przez cały wrzesień będzie trwać kampania promocyjna "Cały Wrocław, jeden adres" wspierająca serwis Wroclaw.Wyborcza.pl.

W kampanii redakcja serwisu pokazuje, że wszystkie najświeższe i najważniejsze informacje z Wrocławia i okolic mieszkańcy zawsze znajdą w jednym miejscu - na Wroclaw.Wyborcza.pl.

W kreacjach towarzyszących kampanii pojawiają się zdjęcia miejsc i wydarzeń charakterystycznych dla Wrocławia, m.in. Rynku, neonu „dobry wieczór we Wrocławiu”, rzeźby miejskiej „Pociąg do nieba” czy corocznego bicia rekordu Guinessa w graniu na gitarze. Te same obrazy pojawiają się też w 15-sekundowym spocie, który także jest elementem kampanii. Można go zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=H6O80AvPKQc.

Kampania pojawi się w Google, w serwisach Facebook i YouTube oraz - w ramach autopromocji - w serwisie Wroclaw.Wyborcza.pl. Za kreacje i spot odpowiada Dział promocji „Gazety Wyborczej”.