"Jak schudnąć na zawsze" - pierwsze specjalne wydanie tygodnika "Tylko Zdrowie"

Dział komunikacji korporacyjnej
13.03.2017
A A A
Już jutro - we wtorek, 14 marca br. ukaże się "Jak schudnąć na zawsze"- specjalne wydanie tygodnika "Tylko Zdrowie", ukazującego się w piątki z "Gazetą Wyborczą". Pismo będzie w całości poświęcone odchudzaniu, a na tytułowe pytanie - jak schudnąć na zawsze? - odpowiedzą w nim najlepsi eksperci: dietetycy, lekarze, trenerzy i psycholodzy.

Z wydania czytelnicy dowiedzą się, jakie są sekrety szczupłych ludzi, jak działa układ trawienny, czy głodówka pomaga w odchudzaniu, czy faktycznie to geny są odpowiedzialne za naszą sylwetkę oraz które zioła i suplementy naprawdę pomagają w odchudzaniu.

Redakcja zaprezentuje najlepsze i najgorsze diety świata, wytłumaczy, czy tłuszcz jest naszym przyjacielem czy wrogiem oraz doradzi, o czym myśleć, żeby nie myśleć o jedzeniu. W wydaniu eksperci wyjaśnią, jaka jest różnica między głodem fizycznym a emocjonalnym oraz dlaczego płuca i właściwa temperatura są ważne w odchudzaniu, a także zachęci do chodzenia i podpowie, jak nie przytyć na wakacjach.

W wydaniu rad udzielą eksperci, m.in. specjalista żywieniowy Konrad Gaca, Karolina i Maciej Szaciłłowie - autorzy książek i promotorzy zdrowego żywienia, a także lekarze różnych specjalności, m.in. endokrynolodzy i immunolodzy, a także dietetycy. Swoimi przepisami na lekkie i zdrowe dania podzielą się: blogerka kulinarna Sarah Britton, szef kuchni Grzegorz Łapanowski oraz ekspertka kulinarna Małgorzata Minta. Zestawy krótkich i skutecznych ćwiczeń przyspieszających metabolizm przygotowały m.in. ekspertki serwisu Myfitness.pl Marlena Ciborowska oraz Adrianna Palka.

Pismo „Jak schudnąć na zawsze" będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy przez kolejne trzy miesiące. Wydanie będzie można również kupić na Kulturalnysklep.pl oraz - w formie cyfrowej - na Publio.pl. Numer kosztuje 11,99 zł i zawiera 124 strony w formacie 205x270 mm.

Wydanie specjalne „Jak schudnąć na zawsze” wspiera promocja w prasie („Dziecko”), w internecie (Wyborcza.pl, Myfitness.pl), w telewizji (METRO) oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej".

Na początku marca ruszył również odświeżony serwis Wyborcza.pl/TylkoZdrowie, gdzie użytkownicy znajdą tysiące tekstów przygotowanych we współpracy z najlepszymi polskimi specjalistami dotyczących zdrowego stylu życia, odchudzania, ale także chorób i problemów pacjentów. To kompendium wszystkich tekstów zdrowotnych, które pojawiły się w tygodniku „Tylko Zdrowie” i na Wyborcza.pl.