METRO wciąż liderem wśród kanałów na MUX-8

Dział komunikacji korporacyjnej
A A A
W maju br. telewizja METRO osiągnęła najlepsze wyniki oglądalności wśród stacji dostępnych na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Kanał oglądało codziennie prawie 880 tys. widzów, co pozwoliło mu osiągnąć 0,20% udziału w rynku. METRO pozostaje liderem oglądalności na MUX-8 od początku nadawania w grudniu ub.r.

Telewizja METRO ma największą widownię spośród stacji dostępnych na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Kanał jest oglądany przez największą liczbę widzów - średnio 11,9 tys. osób w ciągu minuty (AMR) i osiąga największy udział w rynku - 0,20% (SHR).

W maju br. najpopularniejszymi propozycjami METRA były filmy - m.in. „Czas Apokalipsy”, „Nieśmiertelny” i „36” oraz programy dokumentalne i poradnikowe - m.in. „Autostrada przez piekło” i polska produkcja „Przemek Saleta: Najcięższe zadania”. Wśród najpopularniejszych programów w ramówce stacji znalazł się również serial kryminalny „Agenci NCIS: Nowy Orlean”.

Popularnością wśród widzów cieszyły się także produkcje mediów Agory - „Crash test” prowadzony przez Dominikę Wielowieyską, „Nogaś Poleca” - program publicystyczno-kulturalny Michała Nogasia oraz „Studio Dużego Formatu”. Najchętniej oglądaną propozycją spośród własnych produkcji jest krótki format informacyjny „Wideonews”.

METRO to kanał przygotowywany z myślą o widzach otwartych na nowości i poszukujących jakościowej rozrywki. W czerwcowej ramówce METRA znalazły się filmy: „A.I. Sztuczna Inteligencja", „Dziwne dni", „Więźniowie nieba" oraz „Mary i Marta", a także programy dokumentalne z oferty Discovery: „Bear Grylls: Szkoła przetrwania" - słynna seria ze znanym poszukiwaczem przygód, „Reakcja niełańcuchowa" czy „Szyfry i spiski".

Aktualna ramówka stacji dostępna jest na stronie METRO.TV i na profilu telewizji na Facebooku.

Zobacz także