Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
24 maja 2017 / 15:45
Do tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards, który nagradza najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty medialne, zgłoszono aż 655 projektów z 36 krajów. W ścisłym finale znalazło się 115 propozycji startujących w 20 kategoriach.
„Gazeta Pisarzy” została wyróżniona za nietypowy pomysł na promocję czytelnictwa wydania papierowego i na zaangażowanie czytelników. W ten sposób redakcja „Gazety Wyborczej” zaproponowała swoim czytelnikom wyjątkowe materiały przygotowane przez najpopularniejszych polskich i zagranicznych autorów, przekonywała o sile i przydatności literatury w rozumieniu współczesnego świata oraz zintegrowała środowisko literackie - zarówno pisarzy, jak i krytyków.
W sobotę, 23 kwietnia ub. r., w Światowym Dniu Książki „Gazeta Wyborcza” zmieniła się w „Gazetę Pisarzy”. Na jeden dzień polscy i zagraniczni literaci zastąpili dziennikarzy i redaktorów, a na okładce wydania znalazł się norweski autor kryminałów Jo Nesbo. Nad częścią newsową wydania w warszawskiej redakcji „Gazety Wyborczej” pracowało ponad 20 pisarzy, a w wyjątkowym wydaniu dziennika można było przeczytać artykuły ponad 60 autorów, m.in. Wojciecha Kuczoka, Sylwii Chutnik, Andrzeja Stasiuka, Wiesława Myśliwskiego czy Jerzego Sosnowskiego. W „Magazynie Świątecznym” znalazły się m.in. reportaż Richarda Flanagana z obozu dla syryjskich uchodźców, „Testament dla wnuka” Umberta Eco czy esej Salmana Rushdiego o Cervantesie i Szekspirze. Natomiast w „Wysokich Obcasach” Anna Dziewit-Meller rozmawiała ze swoją babcią - Anną Podstawską-Dziewit, ginekolożką, a Dorota Masłowska podzieliła się wrażeniami z „Szamanki” Andrzeja Żuławskiego oglądanej 20 lat później.
„Gazeta Pisarzy” powstała z inspiracji Wrocławia - Europejskiej Stolicy Kultury, który 23 kwietnia ub. r. stał się Światową Stolicą Książki UNESCO.
Materiał wideo podsumowujący akcję można zobaczyć na profilu „Gazety Pisarzy" na Facebooku.
Zespoły Agory były już wcześniej nagradzane w konkursie INMA Awards.
W 2016 r. jury konkursu doceniło „Gazetę Wyborczą” za projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski” (w kategorii „Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych”) oraz akcję społeczną „Pracownia miast” (za „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”). W 2015 r. nagrodę zdobyły 2 projekty - akcja „Gazety Wyborczej" „Polish Your English" (I nagroda w kategorii „Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki”) oraz projekt z zakresu content marketingu „Otwórz miasto", realizowany przez „Gazetę Co Jest Grane" i portal Gazeta.pl (III miejsce w kategorii „Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców”). W 2014 r. „Gazeta Wyborcza" z projektem „Trasy magiczne" zajęła II miejsce w kategorii „Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści cyfrowych”, a dziennik „Metro" otrzymał III nagrodę w kategorii „Najlepszy nowy produkt druku” za magazyn „Metro na szpilkach". Wcześniej projekty Agory znalazły się na liście zwycięzców INMA Awards w latach 2012-2007.
INMA Global Media Awards, wcześniej - INMA Awards, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.
Więcej o konkursie - Inma.org.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.