Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2017 / 14:26

Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska na nowo odkrywają ziemskie żywioły

Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska na nowo odkrywają ziemskie żywioły
Na początku października zadebiutował serwis specjalny Sport.pl/4zywioly, w którym Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska prezentują historię czterech sportowców. Ich droga do sukcesu była kręta, ale upór i determinacja sprawiły, że dziś są najlepsi w swoich dyscyplinach. Projekt promuje model Mitsubishi L200.

To kolejny projekt reklamowy Sport.pl przygotowany specjalnie dla klienta.
– Wykorzystujemy tutaj nasze niestandardowe kompetencje w budowaniu dedykowanego kontentu i tworzeniu efektywnych formatów reklamowych. Jestem przekonany, że marka Mitsubishi jeszcze nie raz zagości na łamach serwisu Sport.pl – mówi Artur Grochowski, dyrektor sprzedaży Sport.pl.

W serwisie Sport.pl/4zywioly internauci mogą poznać czwórkę bohaterów - ambasadorów Mitsubishi Motors Polska - Victora Borsuka, 7-krotnego mistrza Polski w kitesurfingu, Irenę Stangierską, nurka technicznego i fotografa National Geographic, Stefana Madeja, wspinacza skałkowego, mistrza Polski w bulderingu i Oskara Barańskiego, 3-krotnego mistrza Polski w motocrossie. Redakcja Sport.pl opowiedziała ich barwne historie za pomocą filmów i tekstów.

W serwisie widoczna jest reklama samochodu Mitsubishi L200, a także formularz, dzięki któremu można umówić się na próbną jazdę tym modelem.
– Jestem dumny, że tak wybitni sportowcy zgodzili się wziąć udział w naszym projekcie. To wielka lekcja pokory i szacunku dla ludzi, którzy z pasji zrobili sposób na życie. Pokazując ich sylwetki chcemy zainspirować innych i zachęcić do aktywnego wypoczynku, a przy okazji w naturalny sposób pokazać model Mitsubishi L200, który pomaga w realizacji pasji. Serwis „4 żywioły” to idealny przykład tego, w jaki sposób widzimy i prowadzimy działania content marketingowe marki Mitsubishi – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR w Mitsubishi Motors Polska.

Projekt będzie promowany na łamach Sport.pl przez najbliższe dwa miesiące.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.