Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
1 marca 2017 / 11:21
– Od zawsze mocną stroną Gazeta.pl jest redakcja i newsowe DNA – potrafimy doskonale opowiadać historie i przede wszystkim pokazywać je w interesującym kontekście. To właśnie pozwala nam skutecznie angażować czytelników, którzy wracają do nas po treści. I – przede wszystkim – po emocje – mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.
Kampania wizerunkowa „Dzień dobry emocje” podsumowuje konsekwentnie realizowaną strategię Gazeta.pl – angażowania czytelników za pomocą jakościowych i interesujących treści, które dostępne są wszędzie tam, gdzie szukają ich internauci i gdzie lubią spędzać czas – na ekranach laptopów i smartfonów, na platformach społecznościowych i w aplikacjach mobilnych. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Gazeta.pl i dotarcie do szerszej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem młodszych internautów.
Nowe spoty reklamowe Gazeta.pl pokazują jak, dzięki emocjom i odpowiedniemu kontekstowi, pozornie zwyczajne czy nudne zdarzenia zamieniają się w interesujące historie, o których warto czytać. – Słynne 5 bramek w 9 minut? Fikcyjna republika San Escobar? Kontrowersyjny zakaz wjazdu dla muzułmanów do USA? Te historie żyją swoim życiem – rozmawiamy o nich w windach, w poczekalniach i w sklepach. Budzą wielkie emocje, a prawdziwa historia zaczyna się właśnie od nich. I takie historie chcemy opowiadać codziennie, bo właśnie w nich tkwi nasza największa siła – mówi Paweł Wujec, dyrektor Segmentu Internet Agory.
Gazeta.pl jest dziś najbardziej mobilnym portalem w Polsce – aż 48% odsłon w jego serwisach jest wykonywanych za pośrednictwem smartfonów*. Dzięki nowym produktom i formatom Gazeta.pl jest także jednym z liderów na Facebooku – profil portalu oraz jego treści należą do najbardziej angażujących w Polsce. – Jako pierwsi postawiliśmy na rozwiązania tworzone specjalnie dla użytkowników urządzeń mobilnych i Facebooka: formaty, produkty oraz natywny społecznościowy kontent. W połączeniu z jakością, zaangażowaniem i technologią pozwoliły nam one osiągnąć pozycję medium nr 1 w mediach społecznościowych, które są obecnie najszybciej rosnącym rynkiem i często pierwszym źródłem informacji dla użytkowników – dodaje Paweł Stremski.
Kampania „Dzień dobry emocje” to cztery spoty wideo oraz jedenaście spotów radiowych, w których w rolę lektora wcielił się Wojciech Malajkat.
Za kreacje odpowiada butik kreatywny Warsaw by The Sea, a media zaplanował dom mediowy Blue 449 | Starlink.
Kampania potrwa do końca marca br. i będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (m.in. METRO, Stopklatka, TVN, TVN24, Polsat), w kinach (sieci kin Helios i Gutek), w internecie (media społecznościowe, YouTube, serwisy VOD), a także w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) oraz w prasie („Polityka”, „Glamour”, „Elle”).
* źródło: badanie Gemius PBI, styczeń 2017 r.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.