Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,64 zł

Zmiana[PLN]

-1,83%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,83%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 stycznia 2018 / 14:12

Lutowe "Wysokie Obcasy Extra" z Ritą Hayworth na okładce i z filmem "Zwyczajna dziewczyna" na DVD

Lutowe
Bohaterką okładki najnowszego wydania "Wysokich Obcasów Extra" jest ikona Hollywood, amerykańska aktorka Rita Hayworth. W numerze czytelnicy znajdą historię życia artystki, która była ofiarą własnego wizerunku - bogini seksu i femme fatale.

W wydaniu pojawią się również:

- w cyklu „One rządzą światem”- sylwetka Cher Wang, współzałożycielki i szefowej firmy HTC – artykuł o tym, że pieniądze od bogatego ojca można zmarnować albo zbudować z ich pomocą znaną na całym świecie firmę z branży nowych technologii;

- „Posłuszni do bólu” - Bezrefleksyjne posłuszeństwo jest zarazą naszych czasów. I to jest bardzo niebezpieczne, bo w historii więcej zła wyrządzili ludzie ślepo posłuszni niż nieposłuszni – rozmowa z psychologiem prof. Dariuszem Dolińskim;

- „Nie krzepi” - karmione cukrem myszy już po miesiącu przestają sobie radzić z pokonaniem labiryntów, w których wcześniej biegały bez kłopotu. Dlaczego ludzie uzależniają się od cukru?

Lutowy numer „Wysokich Obcasów Extra” będzie można kupić z filmem „Zwyczajna dziewczyna” na DVD. To zabawna, a zarazem wzruszająca historia o realizacji marzeń i kobiecej sile. Cena wydania z filmem to 29,99 zł, miesięcznik bez dodatku będzie kosztował 7,99 zł.

Numer będzie dostępny w sprzedaży od czwartku, 18 stycznia do 14 lutego br.

Nowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra”  będzie promowane w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook) i w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, tygodnik „Polityka”). Działania reklamowe przygotował Dział marketingu „Wysokich Obcasów”.

Powrót