Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
21 marca 2017 / 11:11
- YouTube to kolejny krok w ekspansji Sport.pl w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. - Jesteśmy już liderem wśród mediów sportowych na Facebooku i Snapchacie. Teraz powierzamy nasz kanał na YouTube twórcy Footrolla, wierząc w jego świeże, „jutuberskie" spojrzenie na sport.
Maciek "DissBlaster" Krawczyk od 4 lat prowadzi na YouTube kanał Footroll, który subskrybuje blisko 230 tys. osób, a co miesiąc do tego grona dołącza kolejne kilkanaście tysięcy widzów. Wśród materiałów publikowanych na kanale można znaleźć zarówno codzienne komentarze dotyczące aktualnych wydarzeń ze świata piłki nożnej, jak i relacje z wyjazdów, nagrania z boisk czy wywiady. Wszystko to w oryginalnej formie, z dużą dawką humoru i prowokacji pod hasłem „Footroll - to tylko piłka nożna". Co miesiąc materiały wideo na kanale Footroll notują kilka milionów wyświetleń.
- To, co mnie przekonało, to grupa pozytywnych ludzi otwartych na propozycje i chętnych stworzyć coś nowego - mówi Maciek "DissBlaster" Krawczyk. - Mam zamiar wykorzystać wszystkie atuty oraz narzędzia, jakie posiada Sport.pl i użyć je na swój własny sposób. Nie ukrywam, że większość materiałów będzie dotyczyła piłki nożnej, ale nie będzie to jedyna tematyka poruszana na kanale. Formaty? Felietony, bajeczki z przymrużeniem oka, świetne wywiady i materiały tworzone przez ekipę Sport.pl. Zawsze jednak podkreślam, że sport nie jest tematem życia i śmierci, więc możecie być pewni, że w pierwszej kolejności postawię na to, by widz dobrze się bawił oglądając materiały i nie beznamiętnie przyjmował zawarte w nich informacje. Bo czy to właśnie nie o emocje chodzi w sporcie?
Maciej Krawczyk jest kolejnym wzmocnieniem zespołu Sport.pl. W połowie marca br do redakcji serwisu dołączył Sebastian Staszewski z Polsat Sport, w lutym br. - Kacper Sosnowski (wcześniej TVN24), a stałym współpracownikiem został analityk i trener piłkarski Andrzej Gomołysek. W lutym br. ambasadorką marki Sport.pl została mistrzyni świata MMA Joanna Jędrzejczyk.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.