Niebanalny "Trip we dwoje" - nowy format wideo na Gazeta.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
17.03.2017
A A A
Ciekawe miejsca na weekend, najlepsze parki trampolin i magiczne lokalizacje w Polsce i Europie - to pierwsze atrakcje, które użytkownikom Gazeta.pl zaprezentuje para youtuberów z kanału Treneiro Vlog. Nowy, inspirujący format "Trip we dwoje" będzie pojawiał się na głównej stronie portalu w każdy piątek - pierwszy odcinek już dziś, 17 marca br.

„Trip we dwoje” to najnowszy format wideo na Gazeta.pl, poświęcony podróżom, interesującym miejscom i aktywnemu stylowi życia. Materiały realizowane są we współpracy z Zuzanną Kloc i Andrzejem Marchlewskim - parą znaną z vloga Treneiro, która od dwóch lat razem podróżuje i dokumentuje swoje wyprawy.

Wywiad z bohaterami „Trip we dwoje” można przeczytać tutaj: http://podroze.gazeta.pl/podroze/7,114158,21495294,trip-we-dwoje-w-gazeta-pl-nie-rzucilismy-korpo-zeby.html

- „Trip we dwoje” jest efektem naszej współpracy z youtuberami z sieci Epic Makers. Połączenie ich energii z doświadczeniem naszego zespołu zaowocowało powstaniem unikatowej propozycji. Chcemy, żeby nasze formaty wideo przede wszystkim inspirowały użytkowników i były nowoczesne w formie, a nie jedynie powielały schematy znane z telewizji czy YouTuba - mówi Anna Gumkowska, dyrektor biznesu lifestyle w Gazeta.pl.

W każdym odcinku youtuberzy zabiorą użytkowników w podróż do wybranych miejsc w Polsce lub w Europie, w których można aktywnie spędzać czas. Podzielą się swoimi spostrzeżeniami i polecą najciekawsze atrakcje, które nie zawsze można znaleźć w przewodniku. Pokażą, co i kiedy warto zobaczyć, testując m.in. trasy narciarskie i snowboardowe, trasy rowerowe, aquaparki, parki linowe, ściany wspinaczkowe i wszelkie inne miejsca warte odwiedzenia.

Format skierowany jest do osób, które szukają inspiracji i chcą ciekawie spędzić czas we dwoje. Nowe odcinki, trwające ok. 2-3 minuty, będą pojawiały się na stronie głównej Gazeta.pl w każdy piątek. Dzięki krótkiej, dostosowanej do mediów społecznościowych formie i dynamicznemu montażowi, materiały będzie można wygodnie oglądać także na urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem Facebooka.