Europejskie Targi Muzyczne Co Jest Grane 24 coraz bliżej!

Dział komunikacji korporacyjnej
27.10.2017
A A A
Koncerty gwiazd, rozmowy z artystami, prezentacja tego, co nowe, ciekawe i ważne na polskiej scenie muzycznej, oficjalne i zakulisowe spotkania przedstawicieli branży - to wszystko odbywać się będzie podczas 7. Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane 24 w Warszawie. To właśnie tu 10-12 listopada br. bić będzie serce polskiego rynku muzycznego.

Na Targi zostali zaproszeni wydawcy, sklepy muzyczne, instytucje kultury, organizatorzy koncertów i festiwali, media, producenci instrumentów muzycznych i akcesoriów, specjaliści od produkcji imprez i przedstawiciele studiów nagraniowych. Fani muzyki będą mogli spotkać się ze swoimi ulubionymi artystami, zdobyć autograf, zobaczyć występy na żywo i zapoznać się z ofertą wystawców.

W ciągu dnia organizatorzy zapraszają na Targi do Pałacu Kultury i Nauki, a wieczorem – na koncerty do Teatru Studio i Grizzly Baru. Będzie to przegląd polskiej sceny muzycznej, najciekawszych zjawisk ostatnich lat bez ograniczeń gatunkowych i stylowych. Prezentując różnorodność i wielowątkowość działań rodzimych twórców, organizatorzy chcą promować polską kulturę i polską muzykę w kraju i za granicą. Wystąpią m.in.: Natalia Przybysz, L.U.C z projektem „Reflekcje", P.A.F.F. z Izabelą Trojanowską, Grubson, Eldo, Piotr Zioła, Wojtek Mazolewski z Pink Freud Punk Freud, Bovska, Natalia Nykiel, The Fruitcakes i wiele innych. Gościem specjalnym Targów będzie Keyon Harrold.

Ważnymi punktami w programie Targów będą niezmiennie konferencje oraz warsztaty. W tym roku zaproszeni goście będą dyskutować m.in. o związkach muzyki i technologii VR, biznesu i marketingu, o kondycji polskiej muzyki metalowej, korzeniach polskiej muzyki elektronicznej, fenomenie Agnieszki Osieckiej, a także o leczniczych własnościach słów, o tym, jak hip-hop pomaga w walce z depresją oraz o tym, jak zdrowo funkcjonować w branży muzycznej.

W części warsztatowej specjaliści pokażą, jak umieszczać swoją twórczość w internecie, poradzą, jak zaistnieć w mediach społecznościowych i podpowiedzą, jak korzystać ze storytellingu.

Fanom kina muzycznego organizatorzy zapewnią aż 6 pokazów filmowych: „Amy”, „Sugar Man”, „20 000 dni na Ziemi”, „Gimme Danger” i „Control”. Wstęp jest wolny.

Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych. Przez całą sobotę i niedzielę (11 i 12 listopada br.) będzie działała strefa dla dzieci - a w niej: warsztaty, koncert Jerzego Igora, spektakl muzyczny Teatru Roma, strefa gier i zabaw oraz słuchowisko muzyczne z Katarzyną Pakosińską.

W programie Targów znajdą się także spotkania fanów z gośćmi specjalnymi - podczas niektórych spotkań artyści zagrają minikoncerty. Targi odwiedzą m.in.: Andrzej Piaseczny, Eldo czy Michał Urbaniak.

Szczegóły i bilety na: targicojestgrane.pl.