Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska na nowo odkrywają ziemskie żywioły

Dział komunikacji korporacyjnej
16.11.2017
A A A
Na początku października zadebiutował serwis specjalny Sport.pl/4zywioly, w którym Sport.pl i Mitsubishi Motors Polska prezentują historię czterech sportowców. Ich droga do sukcesu była kręta, ale upór i determinacja sprawiły, że dziś są najlepsi w swoich dyscyplinach. Projekt promuje model Mitsubishi L200.

To kolejny projekt reklamowy Sport.pl przygotowany specjalnie dla klienta.
– Wykorzystujemy tutaj nasze niestandardowe kompetencje w budowaniu dedykowanego kontentu i tworzeniu efektywnych formatów reklamowych. Jestem przekonany, że marka Mitsubishi jeszcze nie raz zagości na łamach serwisu Sport.pl – mówi Artur Grochowski, dyrektor sprzedaży Sport.pl.

W serwisie Sport.pl/4zywioly internauci mogą poznać czwórkę bohaterów - ambasadorów Mitsubishi Motors Polska - Victora Borsuka, 7-krotnego mistrza Polski w kitesurfingu, Irenę Stangierską, nurka technicznego i fotografa National Geographic, Stefana Madeja, wspinacza skałkowego, mistrza Polski w bulderingu i Oskara Barańskiego, 3-krotnego mistrza Polski w motocrossie. Redakcja Sport.pl opowiedziała ich barwne historie za pomocą filmów i tekstów.

W serwisie widoczna jest reklama samochodu Mitsubishi L200, a także formularz, dzięki któremu można umówić się na próbną jazdę tym modelem.
– Jestem dumny, że tak wybitni sportowcy zgodzili się wziąć udział w naszym projekcie. To wielka lekcja pokory i szacunku dla ludzi, którzy z pasji zrobili sposób na życie. Pokazując ich sylwetki chcemy zainspirować innych i zachęcić do aktywnego wypoczynku, a przy okazji w naturalny sposób pokazać model Mitsubishi L200, który pomaga w realizacji pasji. Serwis „4 żywioły” to idealny przykład tego, w jaki sposób widzimy i prowadzimy działania content marketingowe marki Mitsubishi – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR w Mitsubishi Motors Polska.

Projekt będzie promowany na łamach Sport.pl przez najbliższe dwa miesiące.

Zobacz także