Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 listopada 2017 / 14:55

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo

Yieldbird poszerza swoją ofertę reklamy programmatic wideo
Yieldbird udostępnia wydawcom coraz więcej możliwości monetyzacji powierzchni reklamowych przy wykorzystaniu formatów wideo. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez partnerów spółki wydawcy mogą teraz emitować reklamy w formacie outstream. Dodatkowo Yieldbird rozpoczął współpracę z kolejnymi platformami SSP* specjalizującymi się w reklamach wideo.

Yieldbird pomaga wydawcom cyfrowym i właścicielom stron internetowych podnosić przychody, przede wszystkim poprzez optymalizację powierzchni reklamowych i zarządzanie kampaniami programmatic. Wyręcza także wydawców w ustawianiu kampanii i ich monitorowaniu, testowaniu nowych partnerów technologicznych czy zapewnianiu dodatkowego popytu na ich powierzchnie reklamowe dzięki własnym zespołom sprzedażowym.

Teraz do szerokiego wachlarza narzędzi wykorzystywanych przez Yieldbird dołącza monetyzacja formatów wideo, z której mogą skorzystać wydawcy o różnym stopniu zaawansowania technologicznego. Eksperci Yieldbird oferują sprawdzone narzędzie Advandeo (Advandeo jest częścią ATG Ad Tech Group), które umożliwia zamieszczanie na stronach wydawców reklam wideo w formacie outstream, czyli także wtedy, kiedy nie posiadają oni na stronach treści wideo.

Reklamy wideo typu outstream to często spotykane rozwiązanie, które jest akceptowane przez użytkowników. To mniej inwazyjny rodzaj reklamy, która nie zasłania treści na stronie i może być wyświetlana bez dźwięku.
- Monetyzacja reklam wideo jest bardzo dochodowa - może zwiększyć przychody reklamowe wydawcy nawet o 10-20%. Jednak wielu wydawców nie ma czasu lub zasobów, aby zająć się tym tematem, dlatego proponujemy im gotowe rozwiązanie. Dzięki technologii ATG, którą optymalizujemy zgodnie z wymaganiami wydawcy, brak treści wideo na stronie nie stanowi już przeszkody w emisji reklam wideo - mówi Bartłomiej Chmiel, dyrektor zarządzający Yieldbird.

Aby zapewnić popyt na powierzchnie reklamowe wydawców, Yieldbird rozszerzył współpracę z platformami SSP specjalizującymi się w formatach wideo.

Yieldbird jest jednym z liderów branży ad tech w Polsce. To zespół ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, który wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Aktualnie w swoim portfolio ma już 250 wydawców z ponad 30 krajów w Azji, Ameryce Łacińskiej i w Europie.
W kwietniu br. Yieldbird, jako jedyna firma z Polski, został finalistą konkursu The Drum Digital Trading Awards w kategorii The Best Ad Ops Team. Jury doceniło projekt obsługi kampanii reklamowych oraz monetyzacji powierzchni dla MailOnline, cyfrowego wydania „Daily Mail” – największej anglojęzycznej gazety online. Yieldbird obsługuje tego wydawcę na 17 rynkach w Europie oraz 13 rynkach w Ameryce Łacińskiej.
W 2017 r. Deloitte zaklasyfikował spółkę Yieldbird na 21. miejscu w rankingu „Technology Fast50 CE” - najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.

* SSP (Supply Side Platform) - w ekosystemie RTB platformy umożliwiające wydawcom cyfrowym sprzedaż powierzchni reklamowych w modelu aukcyjnym. Dzięki platformom SSP wydawcy mogą pozyskiwać kampanie reklamowe emitowane w swoich serwisach.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.