Yieldbird odpowiada za reklamę programatyczną Brainly

Dział komunikacji korporacyjnej
06.11.2017
A A A
Yieldbird rozpoczął współpracę z Brainly - jednym z największych na świecie startupów edukacyjnych, który oferuje wyjątkową platformę do wymiany wiedzy uczniom z 35 krajów. Zespół Yieldbird odpowiada za kompleksową obsługę działań firmy z zakresu reklamy programatycznej.

Brainly to edukacyjny serwis społecznościowy ułatwiający wymianę wiedzy i wzajemną pomoc uczniowską. Platforma posiada kilkanaście wersji językowych i działa w 35 państwach na całym świecie (m.in. w Polsce, USA, Francji, Rosji, Turcji i w państwach Ameryki Środkowej i Południowej). Miesięcznie z serwisów Brainly korzysta ponad 80 mln unikalnych użytkowników.

W lipcu br. Yieldbird rozpoczął optymalizację powierzchni reklamowych Brainly w dwóch wersjach regionalnych serwisu - brazylijskiej i filipińskiej. W chwili obecnej współpraca między Yieldbird a Brainly ma charakter kompleksowy i dotyczy wszystkich wersji językowych serwisów Brainly. Zespół Yieldbird doradza w kształtowaniu strategii programmatic oraz odpowiada za kompleksową obsługę działań z obszaru reklamy programatycznej dla Brainly, w tym optymalizację wydajności podejmowanych działań, a także outsourcing operacyjnej obsługi kampanii reklamowych (usługi ad ops) oraz obsługę techniczną kampanii.

- Jesteśmy startupem edukacyjnym, dlatego przede wszystkim cenimy sobie możliwość zdobywania wiedzy - a tej ekspertom Yieldbird z pewnością nie brakuje. Dzięki nim mamy dostęp do najbardziej aktualnego know-how z zakresu optymalizacji kampanii, co już pozwoliło nam istotnie poprawić monetyzację naszych powierzchni - mówi Przemysław Oborski, Business Developement and Partnerships Manager w Brainly.

Yieldbird jest jednym z liderów branży ad tech w Polsce. To zespół ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, który wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Aktualnie w swoim portfolio ma już 250 wydawców z ponad 30 krajów w Azji, Ameryce Łacińskiej i w Europie.
W kwietniu 2017 r. Yieldbird, jako jedyna firma z Polski, został finalistą konkursu The Drum Digital Trading Awards w kategorii The Best Ad Ops Team. Jury doceniło projekt obsługi kampanii reklamowych oraz monetyzacji powierzchni dla MailOnline, cyfrowego wydania „Daily Mail” – największej anglojęzycznej gazety online.
Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora S.A.

Zobacz także