Katarzyna Kolanowska z nowymi obowiązkami w Agorze

Dział komunikacji korporacyjnej
18.07.2017
A A A
Katarzyna Kolanowska, która pełni funkcję dyrektor wydawniczej w pionie Czasopisma Agory, została dziś zastępcą dyrektora segmentu Internet Agory i będzie łączyć obie funkcje.

Na nowym stanowisku Katarzyna Kolanowska będzie odpowiedzialna za spółki zależne Yieldbird Sp. z o.o., Trader.com (Polska) Sp. z o.o., Goldenline Sp. z o.o., Optimizers Sp. z o.o. i HashFM Sp. z o.o. oraz będzie wspierać szefa segmentu Internet Pawła Wujca w rozwoju biznesu internetowego Agory w obszarach niezwiązanych wprost z reklamą mediową. Przejmie również odpowiedzialność za zagadnienia korporacyjne i organizacyjne segmentu.

Katarzyna Kolanowska jest związana z Agorą od 1991 roku. W tym czasie pracowała w „Gazecie Wyborczej” na różnych stanowiskach, m.in. jako kierownik działów obsługi klienta i zewnętrznych biur ogłoszeń, dyrektor działu sprzedaży regionu centrum, szef promocji i dyrektor marketingu dziennika. Od stycznia 2011 roku pełniła funkcję dyrektor wydawniczej „Gazety Wyborczej", odpowiadając za marketing, działy wydawnicze i procesy cyfryzacyjne. Od marca 2013 roku zasiada na stanowisku dyrektor wydawniczej czasopism Agory. Pod jej kierownictwem powstała i została wdrożona nowa strategia cyfrowa dla serwisów internetowych czasopism, obejmująca m.in. pierwszy w Grupie Agora serwis content-to-commerce Avanti24. W tym samym czasie pion Czasopisma Agory poprawił również wyniki finansowe pomimo trudnej sytuacji na rynku wydawnictw prasowych.

Katarzyna Kolanowska jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła program „Leaders" dla managerów z branży prasowej w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze. Jest trenerką biznesu.