Giełda Leadów - nowoczesne narzędzie dla agencji nieruchomości od Domiporta.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
14.06.2017
A A A
Serwis Domiporta.pl wprowadził do swojej oferty Giełdę Leadów - innowacyjne rozwiązanie dla klientów instytucjonalnych oparte na mechanizmach big data. Dzięki nowemu narzędziu agencje nieruchomości mogą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez kierowanie ogłoszeń do konkretnych klientów, których wyszukiwania odpowiadają ich ofercie.

Giełda Leadów to usługa dostępna dla klientów profesjonalnych Domiporta.pl, którzy chcą precyzyjnie i szybko docierać do konkretnego użytkownika poszukującego danego rodzaju nieruchomości.

Narzędzie działa w oparciu o autorski i zaawansowany algorytm zbierający informacje o użytkownikach Domiporta.pl w czasie rzeczywistym i tworzący ich wirtualne profile. Mechanizm dopasowuje profile do ofert poszczególnych agencji nieruchomości, które mogą na tej podstawie zaproponować klientom konkretne oferty, dopasowane do ich wyszukiwań.

– Nowością w naszym rozwiązaniu jest odwrócenie relacji. To agencje nieruchomości mogą inicjować kontakt z użytkownikami naszego serwisu, a nie – jak to było dotychczas – osoba szukająca nieruchomości. Kontakt podejmowany jest z poziomu panelu klienta – tłumaczy Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Nowe rozwiązanie to także ułatwienie dla użytkowników serwisu – ogłoszenia, które widzą na stronie są lepiej dopasowane do ich wyszukiwań.
– Wyniki pierwszych testów wskazują, że dzięki Giełdzie Leadów nasi użytkownicy znacznie częściej otrzymywali od agencji interesujące ich propozycje ofert i wyrażali chęć poznania szczegółów – dodaje Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Giełda Leadów jest dostępna w ofercie Domiporta.pl w modelu abonamentowym.

Domiporta.pl od wielu lat jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie kilkaset ofert sprzedaży i najmu. . Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi serwis stworzył szeroką bazę porad, raportów i analiz, które cytowane są przez największe media. W maju br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 388 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 8,6 mln odsłon*.


* źródło danych: badanie Gemius/PBI, maj 2017 r.

Zobacz także