Yieldbird nominowany do Digital Trading Awards 2017

Dział komunikacji korporacyjnej
08.05.2017
A A A
Yieldbird, firma z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchniami reklamowymi i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, jest nominowana do Digital Trading Awards - nagród przyznawanych przez prestiżowy brytyjski magazyn "The Drum". Yieldbird został doceniony za obsługę MailOnline - internetowego wydania "Daily Mail".

Yieldbird jest jedyną polska firmą nominowaną do Digital Trading Awards 2017 - nagród przyznawanych wydawcom, domom mediowym i przedstawicielom branży ad tech, którzy aktywnie działają na brytyjskim rynku. Zespół Yieldbird został nominowany w kategorii „The Best Ad Ops Team”, która wyróżnia najlepsze zespoły zajmujące się obsługą kampanii reklamowych. Jury brało pod uwagę umiejętność budowania i utrzymywania doskonałych relacji z klientami, elastyczność, efektywność oraz ponadprzeciętne zaangażowanie.

W tej samej kategorii nominowani są także Financial Times, iotec, Teads, Telegraph Media Group i The Exchange Lab.

Yieldbird działa na brytyjskim rynku od stycznia br., obsługując największy anglojęzyczny serwis prasowy - MailOnline, internetowe wydanie dziennika „Daily Mail” odwiedzane co miesiąc przez 248 mln użytkowników z całego świata. Yieldbird odpowiada za monetyzację ruchu na stronach MailOnline pochodzącego z 17 państw Europy Środkowo-Wschodniej oraz z 13 krajów Ameryki Łacińskiej.

Digital Trading Awards zostaną wręczone podczas gali w Londynie już 31 maja br. Organizatorem konkursu jest prestiżowy magazyn „The Drum”, zajmujący się reklamą internetową, marketingiem i gospodarką cyfrową.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: Digitaltradingawards.co.uk

Yieldbird jest jednym z liderów branży ad tech w Polsce. To zespół ekspertów zajmujących się zarządzaniem powierzchnią reklamową i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, który wspiera wydawców poprzez zaawansowane narzędzia i strategie optymalizacji, rozwiązania dedykowane zespołom sprzedaży bezpośredniej, partnerstwa strategiczne i usługi consultingowe oraz tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm z sektora mediów. Aktualnie w swoim portfolio ma 250 wydawców z ponad 30 krajów w Azji, Ameryce Łacińskiej i w Europie. Głównym udziałowcem spółki jest Agora S.A.

Więcej: Yieldbird.com  

Zobacz także