Social Home Page - nowy unikalny w skali polskiego internetu produkt reklamowy Gazeta.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
10.04.2017
A A A
Gazeta.pl to najbardziej angażujący portal na polskim Facebooku*, który jako pierwszy wprowadza do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do jego użytkowników. Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników tej platformy dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.

Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku* – każdego dnia aż 700 tys. użytkowników wchodzi z tej platformy na strony Gazeta.pl, generując średnio ponad milion odsłon. Ponad 30 mln wizyt miesięcznie w serwisach Gazeta.pl pochodzi z Facebooka**.

– Jako pierwszy polski portal wprowadzamy format Social Home Page, który wychodzi na przeciw zmieniającym się zwyczajom użytkowników i tego, jak konsumują oni treści w internecie. Konsekwentnie realizujemy strategię oferowania innowacyjnych rozwiązań uszytych specjalnie pod social media – zarówno użytkownikom (Wideonews, Haps, Myk!), jak i reklamodawcom – mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego użytkownicy rozpoczynają interakcję z portalowymi treściami właśnie w mediach społecznościowych, najczęściej na Facebooku.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. Zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

 Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych. Może on stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla klasycznych dniówek na stronie głównej.  

– To produkt, który  daje naszym klientom możliwość zbudowania dużego zasięgu w krótkim czasie. Dzienne dotarcie do naszej unikalnej grupy użytkowników kształtuje się na poziomie 700 tys., a parametry viewability są jednymi z najwyższych na rynku, wyraźnie przekraczając 80%*** – mówi Maciej Wicha, zastępca dyrektora Segmentu Internet w Agorze. – Z przeprowadzonych przez nas testów i pierwszych projektów komercyjnych wynika, że na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu – dodaje.

 Social Home Page to kolejny krok w monetyzacji pozycji Gazeta.pl w mediach społecznościowych.

Pierwszym klientem, który skorzystał z Social Home Page jest Polkomtel.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.

* Źródło danych: Raport „Fanpage Trends”, SoTrender, styczeń 2017 r.

** Źródło danych: Gemius Traffic, styczeń 2017 r.

*** Źródło danych: Google DFP

Zobacz także