Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
10 kwietnia 2017 / 13:06
Gazeta.pl to najbardziej angażujący i najbardziej interaktywny portal na polskim Facebooku* – każdego dnia aż 700 tys. użytkowników wchodzi z tej platformy na strony Gazeta.pl, generując średnio ponad milion odsłon. Ponad 30 mln wizyt miesięcznie w serwisach Gazeta.pl pochodzi z Facebooka**.
– Jako pierwszy polski portal wprowadzamy format Social Home Page, który wychodzi na przeciw zmieniającym się zwyczajom użytkowników i tego, jak konsumują oni treści w internecie. Konsekwentnie realizujemy strategię oferowania innowacyjnych rozwiązań uszytych specjalnie pod social media – zarówno użytkownikom (Wideonews, Haps, Myk!), jak i reklamodawcom – mówi Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl.
Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego użytkownicy rozpoczynają interakcję z portalowymi treściami właśnie w mediach społecznościowych, najczęściej na Facebooku.
Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na strony Gazeta.pl z Facebooka. Zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).
Social Home Page to innowacyjny format na rynku reklamowym portali internetowych, który jako pierwszy umożliwia bezpośrednią komunikację z użytkownikami mediów społecznościowych. Może on stanowić uzupełnienie lub alternatywę dla klasycznych dniówek na stronie głównej.
– To produkt, który daje naszym klientom możliwość zbudowania dużego zasięgu w krótkim czasie. Dzienne dotarcie do naszej unikalnej grupy użytkowników kształtuje się na poziomie 700 tys., a parametry viewability są jednymi z najwyższych na rynku, wyraźnie przekraczając 80%*** – mówi Maciej Wicha, zastępca dyrektora Segmentu Internet w Agorze. – Z przeprowadzonych przez nas testów i pierwszych projektów komercyjnych wynika, że na stronach Social Home Page użytkownicy spędzają trzy razy więcej czasu niż na innych stronach internetowych, dzięki czemu rośnie zapamiętywalność przekazu – dodaje.
Social Home Page to kolejny krok w monetyzacji pozycji Gazeta.pl w mediach społecznościowych.
Pierwszym klientem, który skorzystał z Social Home Page jest Polkomtel.
Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl - Reklama.Gazeta.pl.
* Źródło danych: Raport „Fanpage Trends”, SoTrender, styczeń 2017 r.
** Źródło danych: Gemius Traffic, styczeń 2017 r.
*** Źródło danych: Google DFP
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.