Ponad 800 tys. użytkowników śledziło wyjazdy "Ekipy Ekstremalnej" Renault i Sport.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
21.03.2017
A A A
Wraz z końcem lutego br. zakończyła się, trwająca od lipca 2016 r., druga edycja niestandardowej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sport.pl dla marki Renault. Projekt pod hasłem "Ekipa Ekstremalna" śledziło w internecie ponad 800 tys. użytkowników.

Podczas drugiej edycji akcji „Ekipa Ekstremalna” dwie ekipy dziennikarzy wyruszyły samochodami Renault na ekstremalne wyprawy, którymi zainspirowały czytelników Sport.pl. Projekt promował modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Od lipca 2016 r. do lutego br. dwa zespoły złożone z redaktorów Sport.pl pojechały łącznie na 8 ekstremalnych wyjazdów, podczas których wzięły udział m.in. w triatlonie, maratonie rowerowym MTB czy wyścigu psich zaprzęgów, a także latały paralotnią i pływały katamaranem po Bałtyku. W akcję byli zaangażowani także ambasadorzy Renault - żeglarz Roman Paszke, lekkoatleta Maciej Lepiato i aktorka Katarzyna Glinka.

Za pośrednictwem strony Sport.pl/ekipa-ekstremalna-2016 przygody „Ekipy Ekstremalnej” śledziło w sumie ponad 800 tys. użytkowników (UU), którzy wykonali w serwisie ponad 3,2 mln odsłon. Stworzyli również „Mapę Miejsc Ekstremalnych", na której oznaczyli i opisali aż 117 miejsc i aktywności podnoszących poziom adrenaliny.

Wszystkim wyjazdom „Ekipy Ekstremalnej” towarzyszyły konkursy dla użytkowników, do których zgłosiło się w sumie ponad 680 osób. Do głównego konkursu, w którym do wygrania była wyprawa marzeń z „Ekipą Ekstremalną”, zgłoszonych zostało ponad 200 pomysłów. Zwyciężczyni akcji pojechała na ekstremalny spływ pontonowy Przełomem Bardzkim.

Koncepcję akcji stworzył zespół Sport.pl. Za planowanie mediów odpowiedzialna była komórka działań niestandardowych domu mediowego OMD.

Zobacz także