"Dzień dobry emocje" - startuje nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl

Dział komunikacji korporacyjnej
01.03.2017
A A A
Najnowsza kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl rozpoczęła się dziś, w środę, 1 marca br. Reklamy z hasłem "Dzień dobry emocje" podkreślają najmocniejszą stronę Gazeta.pl - angażujące, jakościowe treści w odpowiednim kontekście - i promują portal w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

– Od zawsze mocną stroną Gazeta.pl jest redakcja i newsowe DNA –  potrafimy doskonale opowiadać historie i przede wszystkim pokazywać je w interesującym kontekście. To właśnie pozwala nam skutecznie angażować czytelników, którzy wracają do nas po treści. I – przede wszystkim – po emocje – mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl

Kampania wizerunkowa „Dzień dobry emocje” podsumowuje konsekwentnie realizowaną strategię Gazeta.pl – angażowania czytelników za pomocą jakościowych i interesujących treści, które dostępne są wszędzie tam, gdzie szukają ich internauci i gdzie lubią spędzać czas – na ekranach laptopów i smartfonów, na platformach społecznościowych i w aplikacjach mobilnych. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Gazeta.pl i  dotarcie do szerszej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem młodszych internautów. 

Nowe spoty reklamowe Gazeta.pl pokazują jak, dzięki emocjom i odpowiedniemu kontekstowi, pozornie zwyczajne czy nudne zdarzenia zamieniają się w interesujące historie, o których warto czytać. – Słynne 5 bramek w 9 minut? Fikcyjna republika San Escobar? Kontrowersyjny zakaz wjazdu dla muzułmanów do USA? Te historie żyją swoim życiem – rozmawiamy o nich w windach, w poczekalniach i w sklepach. Budzą wielkie emocje, a prawdziwa historia zaczyna się właśnie od nich. I takie historie chcemy opowiadać codziennie, bo właśnie w nich tkwi nasza największa siła – mówi Paweł Wujec, dyrektor Segmentu Internet Agory

Gazeta.pl jest dziś najbardziej mobilnym portalem w Polsce – aż 48% odsłon w jego serwisach jest wykonywanych za pośrednictwem smartfonów*. Dzięki nowym produktom i formatom Gazeta.pl jest także jednym z liderów na Facebooku – profil portalu oraz jego treści należą do najbardziej angażujących w Polsce. – Jako pierwsi postawiliśmy na rozwiązania tworzone specjalnie dla użytkowników urządzeń mobilnych i Facebooka: formaty, produkty oraz natywny społecznościowy kontent. W połączeniu z jakością, zaangażowaniem i technologią pozwoliły nam one osiągnąć pozycję medium nr 1 w mediach społecznościowych, które są obecnie najszybciej rosnącym rynkiem i często pierwszym źródłem informacji dla użytkowników – dodaje Paweł Stremski.

Kampania „Dzień dobry emocje” to cztery spoty wideo oraz jedenaście spotów radiowych, w których w rolę lektora wcielił się Wojciech Malajkat.

Za kreacje odpowiada butik kreatywny Warsaw by The Sea, a media zaplanował dom mediowy Blue 449 | Starlink.

Kampania potrwa do końca marca br. i będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (m.in. METRO, Stopklatka, TVN, TVN24, Polsat), w kinach (sieci kin Helios i Gutek), w internecie (media społecznościowe,  YouTube, serwisy VOD), a także w radiu (Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, RMF FM) oraz w prasie („Polityka”, „Glamour”, „Elle”).

 

 


* źródło: badanie Gemius PBI, styczeń 2017 r.