Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 września 2017 / 14:08

Madajczak przesłuchuje Chajzera w nowym numerze "Logo"

Madajczak przesłuchuje Chajzera w nowym numerze
O byciu zabawnym, vizirze i fetyszyzmie gadżeciarza rozmawia z dziennikarzem Filipem Chajzerem Rafał Madajczak z ASZdziennika w najnowszym październikowym numerze "Logo", który ukaże się już jutro - w piątek, 29 września br.

- Z czego śmieją się Polacy? Taki temat wzięliśmy na tapet w tym numerze (tak, tak, „tapet” jest poprawny, bo to stół z zielonym suknem, przy którym dawniej toczono negocjacje, podobny do pokerowego). Na okładce Filip Chajzer, w środku wywiad z nim, jeden z mocniejszych (i zabawniejszych) w historii „Logo”. Filip, choć „dowcipkuje” na wizji, tak naprawdę robi kawał porządnej roboty i to tej całkiem poważnej (pół miliona załatwione powstańcom piechotą nie chodzi) - mówi o nowym wydaniu redaktor naczelny „Logo” Marcin Kasprzak.

W rozmowie z Ojcem Redaktorem ASZdziennika Filip Chajzer mówi m.in., skąd wziął się u niego zapał do pomagania powstańcom, dlaczego już nie chodzi na Marsze Niepodległości, co trzyma w garażu podziemnym swojego mieszkania na warszawskim Wilanowie i dlaczego lubi mieć poloneza.

Temat numeru, czyli poczucie humoru Polaków, podejmują m.in. Maciej i Lucjan z Make Life Harder oraz stand-uper Michał Kempa. Redakcja sprawdza, jak naprawdę wygląda szkoła przetrwania i czy jest gorsza niż wczasy w Korei Północnej, co niezwykłego jest w ujeżdżaniu byków i czy chodzenie po linie to naprawdę najwspanialsze chwile w życiu. Czytelnicy dowiedzą się, co ciekawego można kupić w autoryzowanych salonach sprzedaży samochodów, gdy nie stać nas na auto, oraz gdzie jest Trasa Transfogarska i dlaczego fajnie jest się nią przejechać, mimo że leży w Rumunii. Prawdziwy szok czytelnicy przeżyją, gdy dowiedzą się, że sezon przecen wcale nie oznacza niskich cen.

Październikowe wydanie „Logo” pojawi się na rynku już jutro - w piątek, 29 września br. Wesprze je promocja w radiu (radiostacje Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl) oraz w prasie (czasopisma Agory). Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.