Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 czerwca 2011 / 10:39

Ruszył serwis zakupów grupowych HappyDay.pl

Ruszył serwis zakupów grupowych HappyDay.pl
Komunikat prasowy

HappyDay.pl oferuje atrakcyjne zniżki grupowe na zakup towarów i usług w wybranych miastach Polski. Partnerom serwis proponuje m. in. doradztwo sprzedażowe i wsparcie ekspertów.

HappyDay.pl wszystkie oferty dla użytkowników objęte są kilkudziesięcioprocentową zniżką. Obecnie oferty pochodzą z Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi i aglomeracji śląskiej, codziennie publikowana jest również jedna oferta ogólnopolska.

- Dla HappyDay.pl najistotniejsza jest jakość i wiarygodność, dlatego wszystkie oferty publikowane w serwisie pochodzą od partnerów, których możliwości i jakość usług zostały sprawdzone przez doradców sprzedażowych - mówi Dominika Derewicz, kierownik serwisu HappyDay.pl.

Sprzedażą ofert do HappyDay.pl zajmują się działy sprzedaży lokalnej Gazety Wyborczej wspierane przez dedykowany zespół doradców. W ramach programu edukacyjnego dla partnerów HappyDay.pl, zapewnia doradztwo i wsparcie ekspertów, a także weryfikację możliwości realizacji oferty. Partnerzy HappyDay.pl mogą liczyć na przejrzyste zasady współpracy i profesjonalną obsługę, a także na szeroką promocję ogólnopolską oraz lokalną w mediach należących do Agory.

Wszystkie oferty z HappyDay.pl promowane będą codziennie w mediach Agory, w tym w serwisach z grupy Gazeta.pl, w dzienniku "Metro" oraz w ogólnopolskim i lokalnych wydaniach "Gazety Wyborczej".

Startowi serwisu HappyDay.pl towarzyszy kampania wizerunkowa. Działania promocyjne obejmują internet (serwisy należące do Agory, m.in.Gazeta.pl , MSN.Gazeta.pl , Plotek.pl , Deser.pl , a także sieć reklamową Google), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Metro"), radio (stacje radiowe Agory: Złote Przeboje, Roxy FM), oraz nośniki reklamy zewnętrznej należące do AMS (Cityinfo TV). Media zaplanował i zakupił dział promocji Gazeta.pl . Kreacje przygotowała agencja Pro-Creation. Działania promocyjne potrwają do końca czerwca br.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.