Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 października 2016 / 12:03

"Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje" - nowy poniedziałkowy tygodnik "Gazety Wyborczej"

Komunikat prasowy

Ludzie polskiego biznesu odnoszący sukcesy i zmagający się z codziennymi wyzwaniami - to główni bohaterowie tekstów, jakie znajdą się w nowym, poniedziałkowym tygodniku "Gazety Wyborczej" "Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje", który po raz pierwszy ukaże się już 17 października br. Tygodnik, przedstawiający tematy związane z ekonomią, gospodarką i rynkiem pracy, inspirujący do działania i pokazujący innowacyjność Polaków, tworzą dziennikarze z redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej" z całego kraju.

Od 17 października br. co poniedziałek z "Gazetą Wyboczą" będzie ukazywać się ponad 20-stronicowy tygodnik "Mój biznes. Ludzie, praca, innowacje". W każdym numerze czytelnicy znajdą artykuły na temat ekonomii, gospodarki i rynku pracy skupione wokół historii konkretnych osób oraz małych i średnich przedsiębiorstw - zwłaszcza tych, które działają lokalnie i w wyjątkowych branżach.

W wydaniach "Mojego biznesu" publikowane będą teksty związane co najmniej z jednym z głównych obszarów zainteresowań nowego tygodnika:

Biznes - m.in. artykuły o polskich firmach i przedsiębiorcach z powodzeniem działających na rynku - także lokalnie i w specyficznych branżach, niebanalne, pogłębione sylwetki ludzi biznesu, cykl "Mały Wielki Biznes" - o tym, jak polskie firmy podbijają świat, porady przedsiębiorców pod hasłem "Złota recepta na udany biznes" oraz studium przypadku "Ten biznes się nie udał";

Kariera - materiały m.in. o nowych zawodach i tych starych, które odnajdują się we współczesnym świecie, informacje o oryginalnych formach zatrudnienia, listy płac i analizy sytuacji na rynku pracy oraz podpowiedzi, jak rozpocząć działalność w konkretnej branży - np. jak stworzyć firmę cateringową;

Innowacje - teksty poświęcone m.in. działalności start-upów - tych, które najlepiej dziś rokują i tych, którym się nie powiodło, parkom technologicznym i działającym w nim oryginalnym firmom (cykl "Firma nie-zwykła"), wynalazkom i ich twórcom, a także nowym technologiom i branży gier komputerowych.

Zespół tygodnika "Mój biznes" tworzą dziennikarze z poszczególnych lokalnych redakcji "Gazety Wyborczej", którzy będą pisać o sprawach i ludziach ze swojego regionu, prezentować ich doświadczenia, rady i ostrzeżenia. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Maciej Drzewicki, na co dzień pracujący w trójmiejskiej redakcji dziennika, który tak mówi o nowej propozycji dla czytelników:

- "Mój biznes" to pierwszy taki tygodnik "Gazety Wyborczej": tworzony przez redakcje lokalne o lokalnych i ogólnopolskich sprawach gospodarczych i ludziach polskiego biznesu, łączący wysokiej jakości, atrakcyjne dla czytelników treści z ciekawą ofertą dla reklamodawców. W każdym wydaniu chcemy inspirować do działania, podsuwając pomysły i rozwiązania problemów, a także pokazywać, jak duży jest potencjał innowacji w Polakach.

W pierwszych numerach "Mojego biznesu" będzie można przeczytać m.in. o księgarni internetowej Legimi - poznańskiej firmie, która właśnie rusza na podbój Chin i Niemiec, a także o pomyśle na biznes w postaci food-trucka - na przykładzie trójmiejskich barbusów, wraz z podpowiedziami, jak założyć taką działalność. Tygodnik zaprezentuje też materiał o wynalazku katowickiej firmy Abyss Glass, czyli interaktywnych lustrach oraz o nowoczesnych domach z wielkiej płyty, które powstają nie tylko w Skandynawii, ale też na warszawskiej Pradze.

Tygodnik "Mój biznes" będzie mieć charakter magazynowy - będzie ukazywać się jako osobny grzbiet z efektowną okładką i zawierać treści wysokiej jakości, w tym dopracowane reportaże, pogłębione wywiady i profesjonalne analizy.

Treści publikowane na łamach tygodnika będą dostępne w internecie na Wyborcza.pl oraz na stronach wydań lokalnych "Gazety Wyborczej".

Premierę tygodnika "Mój biznes" wspierają kampania promocyjna poniedziałkowych wydań "Gazety Wyborczej" obejmująca: stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne) i radiowe (Radio Eska, RMF FM) oraz serwisy internetowe Agory i Facebook, a także autopromocje w wydaniach papierowych i cyfrowych dziennika oraz na profilach "Gazety Wyborczej" w mediach społecznościowych.

Działania reklamowe, które potrwają co najmniej przez pierwsze cztery tygodnie ukazywania się "Mojego biznesu", przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej", a emisje telewizyjne zaplanowało SMG Poland, oddział domu mediowego Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.