Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 czerwca 2012 / 18:11

Nowy portal Agory i Microsoftu

Nowy portal Agory i Microsoftu
Komunikat prasowy

Współpraca Agory i Microsoftu wkroczyła w kolejny etap - dziś ruszył portal MetroMsn.pl , który zastąpił dotychczasowe strony Msn.pl oraz emetro.pl. Pod nową marką portal połączy rozrywkę, wiadomości i styl życia w najlepszym wydaniu ze sprawami konsumenckimi.

Uruchomienie portalu jest kolejnym etapem współpracy Agory i Microsoftu. Dziś ruszyła jego wersja startowa, która przez najbliższe miesiące będzie rozwijana i doskonalona - powstanie m.in. mobilna wersja strony, a także pełna oferta dla reklamodawców. Docelowa wersja MetroMsn.pl zaprezentowana zostanie w październiku tego roku. Wtedy też rozpocznie się ogólnopolska kampania promocyjna portalu.

Zawartość portalu powstawać będzie w nowej, multimedialnej redakcji, odpowiedzialnej zarówno za MetroMsn.pl jak i papierowe wydanie "Metra". Redaktor naczelną portalu została Anna Gąsiorowska, która pozostaje jednocześnie z-cą redaktora naczelnego "Metra".

Redakcja będzie koncentrować się na tematach związanych ze stylem życia i rozrywką, ale nie przekazywaną nachalnie, a także na kulturze i bieżących wiadomościach. Ważną częścią będą treści konsumenckie i poradnikowe - przeglądy towarów, testy produktów, przewodniki. Portal - podobnie jak dziennik "Metro" - będzie interweniować w sprawach czytelników. Jak zapowiada redaktor naczelna Anna Gąsiorowska - ma być ciekawie, mądrze, praktycznie, czasem poważnie, ale na pewno nie nudno. MetroMSN.pl ma być źródłem informacji, rozrywki oraz inspiracji i pomysłów na siebie, na spędzanie wolnego czasu, miejscem dla ludzi ciekawych świata, z pasją i posiadających własne zdanie.

"Metro" to znana i silna marka prasowa. Nasze ostatnie sukcesy rynkowe i finansowe są tego najlepszym dowodem. Dzięki partnerstwu z Microsoftem zespół "Metra" ma dziś niepowtarzalną szansę, aby wykorzystać potencjał czytelniczy i reklamowy marki również w internecie i sprawić, aby nasze obie oferty medialne były jeszcze bardziej atrakcyjne dla odbiorców - ocenia projekt Joanna Bażyńska, dyrektor pionu Prasa Bezpłatna w Agorze.

Portal będzie też korzystał z treści dostępnych w ramach serwisów grupy Gazeta.pl, m.in. na Sport.pl , a także - jako część międzynarodowej rodziny portali MSN - z materiałów udostępnianych przez Microsoft, tworzonych np. przy okazji dużych wydarzeń kulturalnych i sportowych, takich jak Olimpiada czy rozdanie Oskarów. Jego użytkownicy, tak jak dotychczas, będą mieć dostęp do programów i narzędzi komunikacyjnych firmy Microsoft takich jak poczta elektroniczna, Skype czy przeglądarka Internet Explorer.

- Współpraca Agory z Microsoftem rozwija się. MetroMsn.pl dołącza do międzynarodowej rodziny MSN, która obecnie liczy już 51 portali . Jesteśmy dumni, że dzięki udziałowi jednego z najpopularniejszych polskich dzienników dostarczymy naszym użytkownikom jeszcze ciekawszy, bogaty w treści, ciekawy portal. - komentuje Justin Dewhirst, Executive Producer for Central & Eastern Europe MSN.

- Projekt MetroMsn.pl pozwoli wykorzystać olbrzymi potencjał, który wynika ze współpracy tak silnych partnerów jak Agora i Microsoft - dodaje Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet Agory - Obie strony wnoszą to, co mają najlepsze - wartościowe treści, doświadczony zespół redakcyjny "Metra", technologię, międzynarodowe doświadczenie, lojalnych odbiorców.

MetroMsn.pl to międzysegmentowy projekt, nad którym pracują zespoły segmentu Internet i pionu Prasy Bezpłatnej Agory. Portal będzie wykorzystywał wieloletnie doświadczenie Gazeta.pl, a także silną pozycję i skuteczność "Metra" jako trzeciej najczęściej czytanej gazety ogólnopolskiej*.

Portale MSN działają w 51 krajach i mają łącznie ponad 550 milionów użytkowników. W Polsce strona MSN ma obecnie 1,1 mln użytkowników i 40 mln odsłon miesięcznie.**

*Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CPW, I-XII 2011, N = 48757; opracowanie Agora S.A.

** Źródło: Megapanel PBI/Gemius, marzec 2012, wskaźniki: użytkownicy (real users), odsłony krajowe ogółem.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.