Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

0,43%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,43%
mWIG40 0,97%
WIG-MEDIA 0,51%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 grudnia 2011 / 15:48

Zespoły sprzedaży "Gazety Wyborczej" i "Metra" oraz AMS ponownie najlepszymi biurami reklamy w rankingu MMP.

Zespoły sprzedaży


Komunikat prasowy

Biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" uzyskały wyróżnienie i zostały kolejny raz ybrane najlepszymi zespołami sprzedaży dzienników w corocznym rankingu "Media&Marketing Polska". Zebrały najwyższe noty w 4 spośród 6 ocenianych kategorii i zostały opisane w raporcie jako wzorcowe.

 - Choć w badaniach respondenci łącznie oceniali biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra", to formalnie są to oddzielne struktury, silnie współpracujące. To duży sukces Agory, że przy tak mocno rozbudowanych działach udało się wydawcy zachować wysokie oceny jakości obsługi reklamowej. () Obie gazety są otwarte na różne, czasem bardzo niestandardowe możliwości promocji - czytamy w raporcie "Biura reklamy" "Media&Marketing Polska"*.

Drugi rok z rzędu zespół sprzedaży AMS został uznany za najlepsze biuro reklamy firm outdoorowych. Spółka reklamy zewnętrznej Agory uzyskała wyższe noty niż rok wcześniej, a w poszczególnych wymiarach została najlepiej oceniona za ciekawe rozwiązania i przejrzystość cenową.

Biuro reklamy Czasopism Agory zostało wybrane drugim najlepszym zespołem sprzedaży magazynów, a zespół handlowy stacji radiowych Agory znalazł się w pierwszej trójce najlepszych biur reklamy radiowej. Oba uzyskały w tegorocznym rankingu najwyższe historycznie noty.

Zespół handlowy Gazeta.pl został najwyżej oceniony za umiejętność doradzania klientom i oferowania ciekawych rozwiązań.

Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta, szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, wysoki poziom obsługi handlowców, umiejętność doradzenia i oferowania ciekawych rozwiązań oraz przejrzystość polityki cenowej. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 17.09-31.10.2011 r. przez Millward Brown SMG/KRC. *

"Media&Marketing Polska", wydanie tematyczne "Biura reklamy", listopad 2011 r., str. 7.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.