eDziecko.pl liderem kategorii "parenting" wśród mobilnych użytkowników

21.11.2016
A A A
Komunikat prasowy

eDziecko.pl, jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych dla rodziców, jest liderem swojej kategorii wśród użytkowników urządzeń mobilnych - wynika z badania Gemius/PBI za październik br. Tylko za pośrednictwem urządzeń mobilnych serwis oraz jego forum internetowe docierają miesięcznie do ponad 2,4 mln użytkowników*. eDziecko.pl rozwija również dwie najpopularniejsze polskie aplikacje kierowane do rodziców - "Moja Ciąża" i "Moje Dziecko".

 - Według GUS co roku w Polsce rodzi się ponad 300 tys. dzieci, a tylko w tym roku aplikacja "Moja Ciąża" została pobrana już ok. 190 tys. razy. Co więcej, rodzice to bardzo mobilna grupa - z badań wynika, że aż 72 proc. matek używa smartfona**. Mamy z nimi stały i powracający kontakt - poprzez serwis i aplikacje proponujemy im wsparcie na różnych etapach wychowania dziecka. Wszystko to pozwala nam szacować, że docieramy już do niemal co drugiej kobiety w ciąży - mówi Agnieszka Wirtwein-Przerwa, Parenting Business Coordinator. 

Serwis eDziecko.pl był w październiku br. najpopularniejszym serwisem o tematyce parentingowej wśród użytkowników mobilnych - za pośrednictwem smartfonów i tabletów odwiedziło go 1,7 mln użytkowników, którzy wykonali ponad 6,2 mln odsłon**. To najwięcej wśród serwisów w tej kategorii.

Redakcja serwisu tworzy także treści do dwóch aplikacji dla rodziców - "Moja Ciąża" i "Moje Dziecko".
Pierwszą z nich - wspierającą przyszłych rodziców w okresie ciąży - pobrano dotychczas ponad 360 tys. razy, a jej użytkownicy wykonali w niej w październiku br. aż 4,1 mln odsłon*.
Aplikacja "Moje Dziecko" z eksperckimi poradami na temat pierwszego roku życia dziecka została pobrana już 100 tys. razy, a jej użytkownicy w październiku br. wykonali 3,1 mln odsłon*.

eDziecko.pl to także największa zaangażowana społeczność rodziców, którzy dyskutują i wymieniają się poradami na forum eDziecko.pl. Jego mobilna wersja zgromadziła w październiku br. 1,1 mln użytkowników (UU), którzy wykonali 4,5 mln odsłon*.

- Jeśli weźmiemy pod uwagę zasięg naszego serwisu, forum i obu aplikacji, pozostawiamy konkurencję daleko w tyle - zarówno na ekranach komputerów, jak i urządzeń mobilnych - dodaje Agnieszka Wirtwein-Przerwa.

Serwis eDziecko.pl jest w tej chwili promowany w mediach społecznościowych i serwisach branżowych, a także na ekranach CityINFOtv - działania potrwają do końca listopada br.

*dane własne wydawcy
**źródło: raport "Kids Power 2016", IQS

Kontakt

Więcej »

Bądź na bieżąco