Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 sierpnia 2015 / 15:38

"Przyciągamy treścią" - kampania wizerunkowa Publio.pl

Komunikat prasowy 

Rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa księgarni internetowej Publio.pl. Reklamy z hasłem "Przyciągamy treścią", które pojawiły się w mediach internetowych, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, akcentują bogatą ofertę e-booków, audiobooków i cyfrowych wydawnictw prasowych dostępnych na Publio pl.

Publio.pl to internetowa księgarnia Agory, która oferuje czytelnikom blisko 20 tys. e-booków i audiobooków oraz prawie 300 tytułów prasowych od najlepszych polskich wydawców.

- W Publio.pl dbamy nie tylko o dobór odpowiedniej oferty, ale także atrakcyjne ceny e-książek. Dla naszych czytelników codziennie przygotowujemy specjalne akcje promocyjne, a dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z elektronicznym czytaniem - ofertę bezpłatnych e-booków i wsparcie techniczne. Poprzez pierwszą w naszej historii kampanię wizerunkową pt. "Przyciągamy treścią" chcemy podkreślić bogaty wybór tytułów, a wśród nich bestsellery, nowości i klasykę literatury - mówi Beata Gutowska, dyrektor zarządzająca Publio.pl.

Zaletami sklepu są wyjątkowa funkcjonalność serwisu oraz możliwość pobrania książek w najpopularniejszych formatach. Publio.pl cenią m.in. Polacy mieszkający za granicą, którzy mają możliwość szybkiego i wygodnego kupowania polskich książek. Dodatkowo Publio.pl oferuje bezpłatną aplikację do czytania e-booków i e-prasy. Mogą z niej korzystać użytkownicy dowolnych urządzeń z systemami operacyjnymi Android, iOS i Windows 8, którzy otrzymują w ten sposób nieograniczony dostęp do swojej cyfrowej biblioteki i mają ulubione publikacje zawsze w zasięgu ręki.

Kampania pod hasłem "Przyciągamy treścią" obejmuje: internet - serwisy z Grupy Gazeta.pl, Facebook, YouTube oraz Google Ad Network, nośniki reklamy zewnętrznej AMS oraz prasę - "Gazetę Wyborczą" i "Metro". Za przygotowanie działań, kreację oraz planowanie mediów odpowiada dział marketingu Publio.pl. Kampania potrwa do końca września br.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.