Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

0,43%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,43%
mWIG40 0,97%
WIG-MEDIA 0,51%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 listopada 2013 / 16:23

Listopadowe "Logo" z filmem "Iron Man 3" na DVD

Listopadowe
Komunikat prasowy

Na rynku ukazało się już nowe, listopadowe "Logo", które można kupić razem z filmem na DVD - najnowszą odsłoną przygód Iron Mana!

"Iron Man 3" to kolejny bijący rekordy popularności film o miliarderze i genialnym wynalazcy Tony'm Starku, będący połączeniem kina akcji z szaloną komedią . Obraz, w reżyserii Shane'a Blacka, miał swoją kinową premierę w kwietniu 2013 r.

Magazyn z filmem na DVD jest dostępny w punktach sprzedaży prasy w cenie 29,99 zł od 30 października. W wersji podstawowej miesięcznik kosztuje 7,90 zł.

"Logo" ma też swoje cyfrowe wydanie na Publio.pl, wersję na iPada, tablet Samsung i tablet z systemem Android oraz urządzenia z systemem Windows 8.

"Logo" to miesięcznik dla mężczyzn, którzy są aktywni i ciekawi świata, mają swoje pasje i chcą podejmować kolejne, ciekawe wyzwania. Magazyn, który od wydania listopadowego 2013 ukazuje się w nowej odsłonie, publikuje artykuły poświęcone męskim pasjom i przygodom, relacje z ciekawych podróży, wywiady ze znanymi postaciami i reportaże. Na jego łamach czytelnicy mogą znaleźć również nowinki technologiczne, porady dotyczące motoryzacji i gadżetów, a także kulinariów i mody.

Najnowsze wydanie pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w: ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w kinach (Helios i Multikino), w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory) oraz na stronach internetowych (Gazeta.pl i WP.pl). Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.