Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

21 sierpnia 2012 / 12:27

"Złam Kod Miasta!" z Gazeta.pl

Komunikat prasowy

Niesamowite historie, nieznane miejsca, ciekawe postaci i mnóstwo zagadek czeka na mieszkańców dwudziestu miast, którzy włączą się do gry miejskiej "Złam kod miasta!". Akcja zorganizowana przez Gazeta.pl i redakcje lokalne Gazety Wyborczej potrwa do 31 sierpnia, a dla najwytrwalszych uczestników gry przygotowano atrakcyjne nagrody.

20 sierpnia br. w dwudziestu serwisach lokalnych grupy Gazeta.pl opublikowana została pierwsza zagadka związana z historią danego miasta oraz jego mieszkańców (akcja obejmuje miasta: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Zielona Góra).

W ramach akcji "Złam Kod Miasta!" dziennikarze oddziałów Gazety Wyborczej codziennie przygotowują zestaw zagadek dotyczących tajemnic i historii danego miasta publikowanych na stronach lokalnych serwisów Gazeta.pl. Zadaniem uczestników gry jest prawidłowe rozwiązanie zagadki, następnie zrobienie zdjęcia konkretnemu obiektowi lub postaci i przesłanie go na specjalny adres mailowy przed północą danego dnia. Zwycięskie zdjęcie będzie ilustracją do kolejnej części opowieści-zagadki. "Złam kod miasta!" obejmuje łącznie 11 odcinków, w tym trzy specjalne, w których do wygrania będą smartfony SONY XPeria P.

Startowi gry miejskiej "Złam Kod Miasta!" towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do 3 września br. Działania obejmują: prasę (Gazeta Wyborcza, Metro), internet (serwisy grupy Gazeta.pl oraz sieci Local Power, Google), kina (Helios, Multikino, CinemaCity), stacje radiowe (Złote Przeboje, Roxy Fm), telewizję (Polsat) oraz nośniki reklamy zewnętrznej należące do AMS (billboardy oraz CityLighty). Całość działań koordynuje dział marketingu grupy Gazeta.pl wraz z redaktorami serwisów lokalnych Gazeta.pl. Za planowanie mediów oraz ich zakup odpowiadają wspólnie działy marketingu Gazeta.pl oraz Gazety Wyborczej.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.