Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

11 lipca 2012 / 12:27

HandyNet wprowadza Rich Media do swojej oferty mobilnej

HandyNet wprowadza Rich Media do swojej oferty mobilnej
Komunikat prasowy

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej "Swipe Mobile Rectangle" - to rozbudowana wersja "Mobile Rectangle", która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.

- Kontynuujemy strategię rozwoju produktu reklamowego, jaką obraliśmy na samym początku. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania innowacyjne, dostosowane do specyfiki mobilnych urządzeń, a przede wszystkim - wygodne i użyteczne dla naszych użytkowników - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci HandyNet.

Swipe Mobile Rectangle jest formatem typu rich media przygotowanym w nowej technologii HTML5, dostosowanej do urządzeń mobilnych. Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.

- Technologia HTML5 otwiera nowe, ciekawe perspektywy przed reklamodawcami, umożliwiając im tworzenie zaawansowanych, angażujących przekazów reklamowych dedykowanych na urządzenia mobilne. Jest to jakościowa zmiana w stosunku do standardowych formatów mobilnych oferowanych na naszym rynku - mówi Andrzej Purchla, Partner w MediaMind.

Kreacja "Swipe Mobile Rectangle" oferuje aż pięć plansz w rozmiarze 300x250 pikseli, na których reklamodawca może zamieścić m.in. formularze do zbierania danych, funkcję bezpośredniego połączenia z konsultantem usługodawcy czy wysłania SMS, a także mechanizmy wykorzystujące geolokalizację.

Nawigacja pomiędzy planszami odbywa się za pomocą ruchu palcem po ekranie smartfonu (tzw. swipe), w przypadku pozostałych telefonów wyświetlany jest standardowy Mobile Rectangle.

Pierwsza kampania używająca "Swipe Mobile Rectangle" zostanie zrealizowana dla marki L'Oreal Paris Men Expert w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl w lipcu br. Kampanię dla L'Oreal zlecił dom mediowy Zenithoptimedia.

Format "Swipe Mobile Rectangle" dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która dodatkowo świadczy usługi w zakresie tworzenia kreacji. "Swipe Mobile Rectangle" można zobaczyć na stronie internetowej HandyNet.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.