Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

11 lipca 2012 / 11:45

RDR poszerza ofertę o reklamę dźwiękową w galeriach handlowych i marketach

Komunikat prasowy 

Radiowe Doradztwo Reklamowe Sp. z o.o. dzięki umowie o współpracy podpisanej ze spółką IMS S.A. poszerzyło swoje portfolio o reklamę typu In-Store Radio w największych galeriach i sieciach handlowych takich jak Tesco, Carrefour, Real, Makro, Alma, Selgros, Piotr i Paweł.

Internet Media Services S.A. (IMS) to lider polskiego rynku marketingu sensorycznego, który obsługuje ponad 5 300 punktów handlowych w całej Polsce. Jego działania skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: wideomarketingu, aromamarketingu oraz audiomarketingu - przygotowaniu i emisji formatów muzycznych oraz produkcji i emisji reklam dźwiękowych.

Dzięki nawiązanej współpracy RDR stworzyło unikalny pakiet usług marketingowych wykorzystujących stacje radiowe Agory (Radio Złote Przeboje, Radio Roxy i Rafio TOK FM), serwisy internetowe Grupy Radiowej Agory (tuba.fm, tuba.pl, tuba.tv), 28 kin sieci Helios oraz reklamę dźwiękową w sieciach marketów i galeriach handlowych.

- To kolejny krok w poszarzaniu naszego portfolio usług. Klientom możemy dziś zapewnić szeroką ofertę produkcji audiowizualnej w naszym studiu produkcyjnym SVG oraz kampanie wielomediowe wykorzystujące popularne marki radiowe, innowacyjne serwisy internetowe, reklamę kinową oraz typu In-Store Radio. Połączenie tych mediów zapewnia możliwość skorzystania z komplementarnych rozwiązań marketingowych zapewniających konkurencyjny na rynku bezpośrednim zasięg i efektywność działań - powiedział Adam Kościelski Dyrektor sprzedaży bezpośredniej Radiowego Doradztwa Reklamowego.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.