Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

22 czerwca 2012 / 14:28

Przystanki, kody QR oraz serwis internetowy - w kampanii AMS i OMD dla McDonald's

Przystanki, kody QR oraz serwis internetowy - w kampanii AMS i OMD dla McDonald's
Komunikat prasowy

Firma reklamy zewnętrznej AMS wraz z domem mediowym OMD prowadzą dla McDonald's Polska kampanię wykorzystująca unikalny w skali Polski system informacji o komunikacji miejskiej dla mieszkańców i turystów. Kampania łączy technologię kodów QR z wiatami przystankowymi oraz działaniami w serwisie internetowym jakdojade.pl.; prowadzona jest w czerwcu na 600 wiatach w Warszawie i 1813 w Krakowie.

Na potrzeby kampanii opracowano specjalne karty informacyjne, które zamieszczono w gablotach przy rozkładach jazdy. Każdej wiacie nadano indywidualny kod QR, który po zeskanowaniu przenosi bezpośrednio na stronę serwisu jakdojade.pl. Użytkownikowi wskazywane jest na mapie cyfrowej dokładne położenie wiaty, przy której się aktualnie znajduje. System umożliwia wpisanie adresu docelowego lub wybranie gotowych obiektów z opracowanej listy (stadion, strefa kibica, lotnisko itp.). Po wybraniu żądanej lokalizacji docelowej użytkownikowi wskazywane są możliwe połączenia wykorzystujące aktualne rozkłady jazdy.

Dodatkowo na mapie miast zamieszczono lokalizacje McDonald's oraz przygotowano listę adresową tych punktów. Akcja wspierana jest banerami reklamowymi na stronie www.jakdojade.pl, na "lekkiej" wersji tej strony w telefonach komórkowych oraz w aplikacji Android. Na potrzeby kampanii firma AMS uruchomiła stronę www.amsdigital.pl, na której zamieszczono bezpośrednie linki do pobrania czytników kodów QR. Kampania realizowana jest we współpracy z krakowskim Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym i warszawskim Zarządem Transportu Miejskiego.

- Realizowana kampania z perspektywy klienta McDonald's ma bardzo wiele zalet. Łączy tradycyjną formę reklamy outdoorowej w postaci obecności marki na przystankach z nowoczesnym rozwiązaniem pozwalającym przenieść konsumenta w świat wirtualny, gdzie może kontynuować komunikację z marką. Jednak podróż ta jest nie tylko interaktywna i promuje markę jako innowacyjną. To, co jest bardzo istotne z perspektywy McDonald's, to duży potencjał na wspieranie biznesu - kampania w naturalny sposób zachęca do odwiedzenia restauracji. W naszej ocenie ogromną zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że oferujemy konsumentom realną wartość w postaci pomocnej aplikacji. Liczymy na to, że będzie miało to decydujące znaczenie dla skanowania QR kodów. AMS decydując się na start oferty w okresie EURO, podjął naszym zdaniem, absolutnie dobrą decyzję. Okres, w którym oferowana aplikacja jest tak bardzo potrzebna (zmiany rozkładów jazdy), pozwala skutecznie ją wypromować i zdobyć wielu nowych użytkowników, którzy zapewne w dużej części pozostaną jej lojalni - mówi Beata Szcześniak, Dyrektor Zarządzający Macroscope OMD.

Kody QR (z ang. Quick Response) to dwuwymiarowe obrazki, zawierające zaszyfrowaną informację zapisaną w postaci czarno-białych punktów. Kraków i Warszawa są pierwszymi miastami, które wykorzystał kody QR do zwiększenia jakości obsługi podróżujących środkami komunikacji miejskiej.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.