Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 maja 2012 / 15:32

Nowe formaty reklamowe na Gazeta.pl

Nowe formaty reklamowe na Gazeta.pl
Komunikat prasowy

Biuro reklamy Gazeta.plwprowadziło cztery nowe formaty reklamowe: Newsbox, Shortbox, Footboard oraz branding sekcji z informacjami o pogodzie. Nowe formaty dostępne są wyłącznie na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

- Stale pracujemy nad rozwojem naszej oferty reklamowej poszerzając ją o atrakcyjne formaty - mówi Katarzyna Wajcht-Łaniewska, zastępca dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl ds. klientów strategicznych - Nowe formaty reklamowe dostępne są w niezwykle atrakcyjnym miejscu, jakim jest strona główna portalu Gazeta.pl. Są one odpowiednio dopasowane charakterem do otaczających je treści i zapewniają reklamodawcom efektywną ekspozycję przekazu reklamowego.

Newsbox (540x400 pikseli) to statyczny format dostępny w części informacyjnej Gazeta.pl. To dobrze wyeksponowany format umiejscowiony w strumieniu bieżących informacji, zaraz pod "Wiadomościami lokalnymi".

Shortbox zawiera zdjęcie i krótki tekst (max. 70 znaków). Format dostępny jest w prawej części strony głównej, gdzie publikowane są wyselekcjonowane treści z serwisów grupy Gazeta.pl.

W sekcji poświęconej stylowi życia oraz treściom rozrywkowym na stronie głównej dostępny jest format Footboard (980x300 pikseli, forma statyczna lub flash).

Branding sekcji z informacjami pogodowymi to rozwiązanie dla reklamodawców zainteresowanych komunikatem wizerunkowym, będącym elementem długoterminowych działań. Format ten zawiera grafikę i krótkie hasło reklamowe.

Biuro reklamy Gazeta.pl intensywnie rozwija swoją ofertę reklamową. W tym roku udostępniono kilka nowych, atrakcyjnych formatów, zapewniających reklamodawcom skuteczne dotarcie do użytkowników. W ofercie dostępne są m.in: InPerson, MultiBoard, Mobile rectangle.

Zobacz pełną prezentację formatów.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.