Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 marca 2012 / 17:17

Nowe wydanie magazynu "Tylko dla dorosłych"

Nowe wydanie magazynu
Komunikat prasowy

15 marca ukazał się drugi numer lifestylowego magazynu "Tylko dla dorosłych". Motto pisma to: "Młodość przychodzi z wiekiem".

Na 100 stronach pisma znalazły się m.in. rozmowy ze słynnym kolarzem Ryszardem Szurkowskim, jazzmenką Grażyną Auguścik oraz seksuologiem Andrzejem Depko (o seksie po pięćdziesiątce). Czytelnicy przeczytają także reportaże o autorze znanych kryminałów Borysie Akuninie, piosenkarce Annie German i o radiowej Trójce. Na okładce magazynu jest "trójka z Trójki" - Marek Niedźwiecki, Artur Andrus i Magda Jethon. Tekst "Jane Austin. Wszystkie jej heroiny i Colin Firth" opowiada, co łączy aktorki Keirę Knightley, Anne Hathaway i Meg Ryan z osiemnastowieczną pisarką, a miejsca, które warto zobaczyć, polecają Piotr Rubik, Jarosław Gugała i Joanna Chmielewska.

Do najnowszego wydania "Tylko dla dorosłych" dołączony jest prezent dla czytelników: książka "Koktajle alkoholowe" albo "Shoty".

Magazyn można kupić w punktach sprzedaży prasy i na www.kulturalnysklep.pl; kosztuje 7,99 zł.

Pismo przygotował zespół dziennikarzy i redaktorów "Gazety Wyborczej"; projekt graficzny i okładkę stworzyli Maciej Kałkus, Edward Jewdokimow i Piotr Stańczak.

Wydawcą jest Agora SA.

Wydanie "Tylko dla dorosłych" wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich i tematycznych, w kinach (sieci Helios i Cinema City), w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki oraz dziennik "Metro") i na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.