Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 marca 2012 / 16:35

Audiobooki z dziełami Ryszarda Kapuścińskiego z "Gazetą Wyborczą"

Audiobooki z dziełami Ryszarda Kapuścińskiego z
Komunikat prasowy

Już jutro - 6 marca br. z "Gazetą Wyborczą" ukaże się audiobook z arcydziełem Ryszarda Kapuścińskiego - "Imperium" czytanym przez Jerzego Trelę. To pierwsza z czterech książek polskiego reportażysty w formacie mp3, które będą dostępne z "Gazetą".

Wydania "Cesarz", "Szachinszach", "Imperium" i "Wojna futbolowa" składają się z płyty CD oraz książki z materiałami dodatkowymi, którymi są m.in. nieznane zdjęcia autorstwa Ryszarda Kapuścińskiego - np. z Etiopii, Konga, Peru, Australii, ZSRR i Polski; wywiady z twórcą oraz eseje innych reportażystów. Wersje książek w formacie mp3 zostały przygotowane według adaptacji Krystiana Nehrebeckiego.

"Imperium. Postscriptum", które będzie można kupić z "Gazetą Wyborczą" już jutro, oprócz płyty z nagraniem w formacie mp3, prezentuje fragmenty najciekawszych wywiadów z autorem na temat tego właśnie dzieła, esej kanadyjskiej pisarki Margaret Atwood, 22 fotografie Kapuścińskiego z podróży po ZSRR oraz wspomnienie Alakseia Dzikavickiego ze spaceru z Kapuścińskim po Pińsku.

W środę, 7 marca z "Gazetą Wyborczą" dostępna będzie "Wojna futbolowa" w postaci audiobooka (dzieło czyta Krystyna Czubówna), a w następnym tygodniu "Gazeta" zaproponuje czytelnikom książki do słuchania "Cesarz" (13 marca, czyta Zbigniew Zapasiewicz) i "Szachinszach" (14 marca, czyta Jerzy Radziwiłowicz).

Cena "Gazety" i każdego z wydań - 9, 99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.