Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,35 zł

Zmiana[PLN]

1,79%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 1,79%
mWIG40 -1,28%
WIG-MEDIA -0,45%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 lutego 2012 / 17:23

Książki o emeryturach i rentach z "Gazetą Wyborczą"

Książki o emeryturach i rentach z
Komunikat prasowy

We wtorek i środę, 21 i 22 lutego br. razem z "Gazetą Wyborczą" dostępne będą 2 książki poświęcone reformie polskiego systemu emerytalnego i rentowego, a także opisujące zasady przyznawania zasiłków i ulg.

Jako pierwsza - już jutro - ukaże się książka "Emerytury 2012", która opisuje m.in. na czym polega podniesienie i zrównanie wieku emerytalnego czy waloryzacja kwotowa, a także czy czeka nas koniec przywilejów emerytalnych.

W swoim listopadowym expose premier Tusk nie pozostawił nikomu złudzeń - zmiany w emeryturach są nieuchronne.Co oznaczają dla obecnych emerytów, a co dla przyszłych? Jakie będą emerytury? Co zrobić, żeby mieć na starość więcej pieniędzy? Jak się starać o emeryturę za pracę zagranicą? - wydanie wyjaśnia te i inne czekające Polaków zmiany, prześwietla obowiązujące przepisy, a także radzi jak załatwiać formalności w ZUS.

W środę, 22 lutego z "Gazetą" będzie można kupić wydanie "Renty, zasiłki, ulgi. Co się zmieni w 2012 r.". Czytelnicy książki dowiedzą się m.in. czy renciści powinni dorabiać bez ograniczeń, od czego ma zależeć wysokość renty i co z rentami dla wdów. W publikowanych poradach znajdą się też informacje o zasiłkach i ulgach - m.in. jak za darmo wyjechać do sanatorium i z jakich zniżek warto skorzystać.

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej książki - 7,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami będą promowane w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.