Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 grudnia 2008 / 18:19

Wideo w ofertach pracy na GazetaPraca.pl

Wideo w ofertach pracy na GazetaPraca.pl
Komunikat prasowy

GazetaPraca.pl wprowadza materiały wideo w treści ogłoszeń rekrutacyjnych i jest pierwszym serwisem rekrutacyjnym w Polsce oferującym taką możliwość. Nowa propozycja serwisu jest odpowiedzią na potrzeby kandydatów, którzy chcą bardziej bezpośredniego kontaktu z firmami, do których mają aplikować.

- Kandydaci, zanim przyjdą na rozmowę kwalifikacyjną, chcą wiedzieć w jakim środowisku przyjdzie im pracować. Słowa nigdy nie zastąpią obrazu. Dlatego załączając wideo do ogłoszeń postanowiliśmy dać naszym użytkownikom więcej wiedzy na temat firm, do których chcą składać swoje CV - mówi dr Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu GazetaPraca.pl. - Będziemy zachęcać pracodawców do umieszczania filmów w swoich ofertach pracy, ponieważ, jak pokazują badania*, Polacy oczekują od firm bardziej bezpośredniej komunikacji.

Serwis nie wprowadza ograniczeń co do długości materiałów. Koszt oferty pracy wzbogaconej filmem będzie o 20% wyższy niż koszt standardowej oferty pracy publikowanej w serwisie.

W GazetaPraca.pl są już dostępne ogłoszenia rekrutacyjne z materiałem wideo przygotowanym przez Agorę - właściciela serwisu GazetaPraca.pl - które można zobaczyć pod adresem http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,487459,,ACCOUNT+MANAGER.html.

Jak pokazują badania, aż 90% Polaków oczekuje od firm bardziej bezpośredniej komunikacji*. Jednocześnie aż 36% z nas twierdzi, że korporacje w niewystarczającym stopniu dzielą się swoimi zyskami z pracownikami. - Każdego dnia ogłoszenia rekrutacyjne przeglądają tysiące osób. Dzięki materiałom wideo możemy bliżej poznać swoich przyszłych pracodawców, ale też firmy od których kupujemy usługi i produkty. Oferty pracy wzbogacone o wideo stają się jeszcze lepszym nośnikiem wizerunku zarówno korporacyjnego, jak i wizerunku pracodawcy - mówi Dorota Bachman.

* Badanie "Know. Przyszłość marki korporacyjnej", Euro RSCG Poland.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.