Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 listopada 2008 / 15:56

Biura reklamy dzienników Agory najwyżej ocenione w rankingu "Media&Marketing Polska"

Biura reklamy dzienników Agory najwyżej ocenione w rankingu
Komunikat prasowy

Biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" zostały ocenione najwyżej spośród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego tygodnika "Media&Marketing Polska". Najlepiej ocenionym biurem reklamy stacji radiowych został zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory, a działy sprzedaży portalu Gazeta.pl, AMS i czasopism Agory znalazły się w czołówce rankingu w swoich kategoriach.

Biura dzienników Agory zostały bardzo wysoko ocenione "za przejrzyste zasady działania połączone z dobrą pracą handlowców i dbałością o dobrą atmosferę współpracy." Uzyskały najwyższe oceny w 6 spośród 10 kategorii podlegających ocenie. W zeszłorocznym rankingu MiMP biura reklamy "Metra" i "Gazety Wyborczej" zajęły odpowiednio drugie i trzecie miejsce w swoich kategoriach.

Agora zwyciężyła też w kategorii "radio". Zespół sprzedaży Grupy Radiowej Agory został oceniony najwyżej ze wszystkich biur reklamy radiowej za dobre relacje z domami mediowymi, sprawność w działaniu i miłą współpracę.

Biura reklamy AMS i portalu Gazeta.pl zajęły drugie miejsca w rankingu w swoich kategoriach. Zespół sprzedaży AMS był najbardziej chwalony za szybkość i sprawność reakcji na potrzeby klientów, a Gazeta.pl, która awansowała do czołówki z czwartej pozycji w rankingu, została doceniona za otwartość na potrzeby klienta.

W kategorii magazynów Agora zajęła trzecie miejsce, zbierając najwyższe noty za przejrzyste zasady współpracy i politykę cenową oraz wysoki poziom obsługi i dobre relacje z klientami.

"Media&Marketing Polska" publikuje raport "Biura Reklamy" raz w roku. Oceny zespołów sprzedaży dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialni za kontakty z mediami, którzy przyznają noty w 10 kategoriach, m.in. szybkości i sprawności reagowania na potrzeby klienta, elastyczności i dostosowywania się do potrzeb klienta, przejrzystości polityki cenowej, dbałości o dobre relacje z klientami, umiejętności doradzania i oferowania ciekawych rozwiązań.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.