Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 października 2008 / 17:51

INMA wyróżnia media Agory w Football Media Competition

INMA wyróżnia media Agory w Football Media Competition
Komunikat prasowy

"Gazeta Wyborcza" i Sport.pl zajęły drugie miejsce w międzynarodowym konkursie wydawców mediów na najlepsze projekty związane z piłkarskimi mistrzostwami Euro 2008. Szczególne uznanie jury zdobył turniej dla dzieci "miniEuro" zorganizowany przez redakcję "Gazety" w Gdańsku.

- "Gazeta" udowodniła, że choć specjalizuje się w tematyce innej niż sportowa, to potrafi doskonale wyczuć, czym żyją pasjonaci sportu. W projekt związany z Euro 2008 zaangażowane były niemal wszystkie media Agory, a turniej piłki nożnej dla 11-latków pokazał, że piłkarze nie pojawiają się znikąd: trzeba ich znaleźć, zaangażować i trenować, póki nie dorosną - uzasadniło wyróżnienie dla "Gazety" jury konkursu.

W związku z mistrzostwami Euro 2008 "Gazeta Wyborcza" przygotowała cykle artykułów "Historia mistrzostw Europy" oraz "Polskie Gwiazdy na Euro" i opracowała dodatek redakcyjny "Skarb Mistrzów", a trójmiejska redakcja zorganizowała turniej "miniEuro". W internecie pojawił się serwis Euro 2008, wzbogacono też serwis Zczuba.pl. Wystartował konkurs "Golmania", a na Sport.pl pojawiły się relacje na żywo z mistrzostw i tematyczne materiały wideo. Użytkownicy telefonów komórkowych dzięki aplikacji "Sport - Euro 2008" mogli śledzić relacje na żywo z rozgrywanych meczów na portalu Gazeta.mobi.

Organizatorem Football Media Competition jest międzynarodowe stowarzyszenie mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association). W konkursie wzięli udział wydawcy z całej Europy, a zwycięzcą została szwedzka gazeta "Aftonbladet".

"Gazeta Wyborcza" była kilkakrotnie laureatem nagród i wyróżnień stowarzyszenia INMA. W tym roku zdobyła nagrodę za wydanie z pierwszą stroną w czterech wersjach z najlepszymi sloganami zachęcającymi do udziału w wyborach wymyślonymi przez czytelników oraz uzyskała dwie nagrody inne nagrody: za akcję "Ratujmy Rospudę" i za wyjątkową ofertę sprzedaży ogłoszeń drobnych w wydaniu papierowym i internetowym. W roku 2007 "Gazeta" odebrała pierwszą nagrodę w kategorii "drukowane materiały reklamowe" za niestandardowe formy reklamy (m.in. memostick i skrzydełka) w konkursie INMA Newspaper Marketing Awards 2007.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.