Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 lipca 2008 / 18:21

"Gazeta Wyborcza" wzmacnia internetowy serwis Wyborcza.pl

Komunikat prasowy

Papierowe wydanie "Gazety Wyborczej" w swoim logotypie będzie promować serwis Wyborcza.pl. Artykuły z "Gazety" będą odsyłać czytelników do odnowionej strony Wyborcza.pl.

Serwis Wyborcza.pl został jeszcze ściślej zintegrowany z redakcją "Gazety Wyborczej", która podkreśla znaczenie swoich stron internetowych.

- Zmiana logo jest symboliczna - serwis internetowy staje się drugą twarzą "Gazety Wyborczej" - mówi Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Gazety".- Dziś wielu naszych czytelników korzysta z internetu - jesteśmy tam z nimi i dla nich 24 godziny na dobę, można do nas dotrzeć z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki Wyborcza.pl odbiorcy mogą nie tylko czytać i dyskutować o artykułach, ale też uczestniczyć w naszych akcjach społecznych i mówić nam na co dzień o tym, co dla nich ważne. A dzięki materiałom wideo mogą nas słuchać i oglądać.

Przebudowana Wyborcza.pl ma nowy layout, którego styl i kolorystyka nawiązują do makiety papierowej "Gazety". W ciągu dnia serwis relacjonuje najważniejsze wydarzenia i komentuje je. Równocześnie działają blogi popularnych dziennikarzy "Gazety Wyborczej". Strona jest w pełni multimedialna - codziennie publikuje kilkanaście nowych plików wideo, a także animowane pokazy slajdów ze ścieżką dźwiękową oraz interaktywne panoramy.

Serwis gromadzi w jednym miejscu wszelkie internetowe aktywności "Gazety Wyborczej", oferując m.in. aktualne e-wydanie z wersją do słuchania i prowadząc do serwisów lokalnych, wortalu Sport.pl, serwisów rekrutacyjnych, nieruchomościowych, edukacyjnych i na strony wielu akcji "Gazety".

- "Gazeta Wyborcza" dostrzegła siłę internetu jako jedno z pierwszych mediów w Polsce. Pierwsza strona rozsyłana mailem powstała 15 lat temu. Wyborcza.pl to dziś najpopularniejszy w Polsce serwis powiązany z medium działającym poza internetem (gazetą, radiem, telewizją)*. Dzięki temu informacje i idee "GW" docierają do rekordowej liczby osób - mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor wydawniczy serwisu Wyborcza.pl.

Zmiany w "Gazecie Wyborczej" i serwisie Wyborcza.pl będą promowane w kampanii, obejmującej prasę (m.in. tygodniki opiniotwórcze, dziennik "Puls Biznesu", "Manager Magazine", "National Geografic", a także "Gazetę Wyborczą" i jej dodatki), portale internetowe (m.in. Mediarun.pl, Bankier.pl, Gazeta.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Spoty reklamowe pojawią się w telewizjach (m.in. TVN, TVN24, Polsat, Discovery), radiostacjach (Radio RMF FM, PR3, Radio Eska) oraz w sieciach kin Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygotowała agencja Jasiński/Stadnicki Advertising, plan mediów opracował dział promocji "Gazety Wyborczej" i serwisu Wyborcza.pl.

* w kwietniu br. serwis miał 1 238 767 realnych użytkowników; Megapanel PBI/Gemius, kwiecień 2008 r.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.