Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 czerwca 2008 / 18:05

Tłumy piknikowały w Królikarni

Tłumy piknikowały w Królikarni
Komunikat prasowy

Prawie 10 tys. osób przybyło w sobotę do Królikarni, by bawić się na Pikniku "Co Jest Grane w Mieście" zorganizowanym przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej".

Mieszkańcy Warszawy entuzjastycznie przyjęli koncerty Marka Napiórkowskiego, Mitch&Mitch i Kwadrofonik. Wiele osób przyszło specjalnie na spektakl pt. "Darkroom" Teatru Polonia Krystyny Jandy w reż. Przemysława Wojcieszka, a aktorzy przyjmowali po jego zakończeniu owacje na stojąco.

Długie kolejki ustawiały się również do plenerowych restauracji, które serwowały znakomite dania (Socjete, Dziki Ryż, Smaki Warszawy i Izumi Sushi). Było także coś dla maluchów - miasteczko AMSu pełne zabaw i kolorowych "dmuchańców" oraz spektakl pt. "Cuda w budzie" w wykonaniu aktorów Teatru Lalka.

Na wielkich billboardach ustawionych wzdłuż parkowej alejki Paweł "Boro" Borowski przedstawił wystawę swoich prac publikowanych co tydzień w "Gazecie Co Jest Grane", a na żywo namalował filmową zagadkę.

W ustawionym w środku pałacu kinie można było obejrzeć filmy Planete Doc Review - tłumy chętnych były tak duże, że dla niektórych widzów brakowało miejsc.

Piknik zakończył się żywiołowym koncertem brytyjskiego zespołu Dub Pistols. Zachwyceni liczną publicznością artyści wielokrotnie schodzili na widownię, a jednego z fotoreporterów poprosili w trakcie występu o zrobienie wspólnego zdjęcia z fanami.

Organizatorem Pikniku był dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Patronami Pikniku byli: Antyradio, Gazeta.pl.warszawa, VH1 i AMS.

Piknik "Gazety Co Jest Grane" promowany był na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy, cityscroll'e i tablice w wagonach metra), w radiu (Antyradio, Radio Złote Przeboje, Radio Kampus, Radio PiN i Roxy FM), prasie (stołeczne wydanie "Gazety Wyborczej", stołeczne wydanie "Gazety Co Jest Grane") oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa). Autorem kreacji kampanii jest dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej" a media zaplanowało Radiowe Doradztwo Reklamowe Agory.

Grafika i logo Pikniku - londyńskie studio projektowe STORM DESIGN

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.