Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2009 / 18:11

Konkurs "Wykreuj Warszawę"

Konkurs
Komunikat prasowy

"Wykreuj Warszawę" - pod takim hasłem trwa specjalny konkurs stołecznej "Gazety Wyborczej" i Miasta st. Warszawa. Do 15 grudnia można zgłaszać pomysły na projekt artystyczny, który ma szansę stać się częścią programu miasta w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Wspólny konkurs "Gazety" i Miasta st. Warszawa na projekt artystyczny to okazja dla mieszkańców stolicy na realizację swoich marzeń i pomysłów na kulturalną Warszawę. Projekty nadesłane organizatorom akcji mogą stać się częścią aplikacji Miasta do starań o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016 - uczestnik konkursu może przyczynić się więc do ewentualnej wygranej Warszawy.

Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach - wydarzenie "Od imprezy do festiwalu" i miejsce "Stwórz swój Dotleniacz, czyli wymyśl swoje warszawskie miejsce".

W pierwszej kategorii uczestnicy przygotowują projekt imprezy roku 2016. Może to być każde działanie kulturalne, które odzwierciedla charakter miasta: cykl spotkań, koncert, festiwal, wydarzenia plenerowe. Impreza powinna aktywizować mieszkańców, zachęcać do czynnego udziału oraz przyciągnąć do stolicy tłumy ciekawych świata i naszego miasta ludzi.

W drugiej kategorii organizatorzy czekają na wskazanie miejsc o niepowtarzalnym charakterze, które będą otwarte i dostępne, będą skupiały ludzi zainteresowanych kulturą. Może być to fabryka, most, knajpa, fontanna, ale też fragment parku czy placu. Takimi miejscami były dotychczas: Dotleniacz, różowe jelonki przy BUW czy ławka-pętelka pod PKiN.

Konkurs "Wykreuj Warszawę" skierowany jest do zarówno do osób prywatnych, jak i firm, organizacji, stowarzyszeń, instytucji, agencji reklamowych, agencji PR - słowem: do wszystkich, którzy mają pomysł na stworzenie nowej jakości działań i wydarzeń artystycznych w Warszawie.

Prace na konkurs można zgłaszać do 15 grudnia. Szczegóły i regulamin są dostępne na stronie www.warszawa.gazeta.pl. Pierwsza nagroda konkursu to 50 tys. zł, druga - wycieczka, trzecia - sprzęt komputerowy.

Partnerem konkursu jest Miasto st. Warszawa.

Patroni medialni to: Antyradio oraz serwis Warszawa.Gazeta.pl.

Konkurs jest promowany w radiu (TOK FM, Radio PIN, Roxy, Kampus, Złote Przeboje, Antyradio), w telewizji (TVN Warszawa, TVP Warszawa, TVN 24, TVP Kultura), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Metra", stołecznych i ogólnopolskich wydaniach "Gazety Co Jest Grane", "Wysokich Obcasów", "Dużego Formatu"), internecie (warszawa.gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w tym: na ekranach CityINFOtv, a także na ulotkach i plakatach dystrybuowanych na terenie Warszawy.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej". Projekt graficzny konkursu opracował Olin Gutowski, spot wyprodukował Jasieński/Stadnicki Advertising, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.