Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 listopada 2009 / 19:36

Nowe spacerowniki "Gazety Wyborczej" - Warszawa za zamkniętymi drzwiami

Nowe spacerowniki
Komunikat prasowy

W czwartek, 12 listopada razem ze stołecznym wydaniem "Gazety Wyborczej" ukaże się pierwszy zeszyt nowej serii spacerowników, opisujący warszawskie Filtry. Dzięki nowym przewodnikom czytelnicy "Gazety" będą mogli zwiedzać Warszawę "za zamkniętymi drzwiami".

Pierwszy spacerownik nowej serii przedstawia historię warszawskich Filtrów. Czytelnicy odkryją dzięki niemu tajemnice najstarszej i zarazem najpiękniejszej fabryki wody w Polsce oraz dowiedzą się, jak działała Centralna Stacja Filtrów za czasów Lindley'ów.

Kolejne wydania spacerowników będą dodawane bezpłatnie co czwartek do stołecznego wydania "Gazety Wyborczej".

W następnym tygodniu, 19 listopada ukaże się spacerownik poświęcony Elektrociepłowni Siekierki - z informacjami o planowanych tam inwestycjach, a także o tym, co ma wspólnego tatarski jeniec Jana III Sobieskiego z Elektrownią.

Spacerownik z 26 listopada zaproponuje zwiedzanie Narodowego Banku Polskiego, a wydanie z 3 grudnia - Sejmu.

Wydaniu każdego spacerownika towarzyszy wspólny spacer jego twórców z czytelnikami "Gazety" po danym obiekcie. Pierwsze spotkanie i spacerowanie - po Filtrach - odbędzie się w sobotę, 14 listopada. Grupę oprowadzać będą pracownicy Filtrów.

Nowe seria spacerowników została opracowana przez zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej". Cykl jest promowany w radiu (Radio Złote Przeboje, Antyradio Warszawa, PiN, Roxy), telewizji (TVP Warszawa, TVN Warszawa), w prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane", bezpłatnego dziennika "Metro") oraz w internecie (warszawa.gazeta.pl).

Autorem kreacji kampanii jest Jasieński/Stadnicki Advertising oraz dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Partnerem cyklu jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Patron medialny cyklu: warszawa.gazeta.pl.

Wydawcą cyklu jest Agora SA.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.