Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

19 października 2009 / 15:42

Raport "Gazety Wyborczej" o uczelniach w Polsce

Raport
Komunikat prasowy

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła cykl redakcyjny pt. "Wyższa Szkoła Wstydu" opisujący stan polskiego szkolnictwa wyższego.

W dzisiejszej "Gazecie" można przeczytać wyniki specjalnego sondażu PBS DGA, które omawiają w artykułach Piotr Pacewicz i Aleksandra Pezda. Z badania wynika m.in., że nauczyciele akademiccy i studenci są dumni z siebie nawzajem, a jednocześnie aż 54 proc. studentów przyznaje, że "w ich grupie się ściąga", a 39 proc. - że zdawali egzamin, podczas którego prowadzący ściąganie tolerował. "Gazeta Wyborcza" publikuje też rozmowy o wynikach sondażu - z minister nauki i szkolnictwa wyższego prof. Barbarą Kudrycką oraz z Edmundem Wnukiem-Lipińskim.

W kolejnych dniach na łamach "Gazety" będzie można zapoznać się z analizą stanu polskiego szkolnictwa wyższego. Raport "Gazety" spróbuje m.in. odpowiedzieć na pytania: czy dziś studia wyższe są lepsze niż były pięć lat temu oraz czy szkoły wyższe to fabryki dyplomów, po których i tak ciężko o pracę.

Od dziś działa też strona internetowa akcji - Wyborcza.pl/koniecakademii. Pojawiły się na niej pierwsze teksty cyklu, dotychczasowe artykuły "Gazety" o nieprawidłowościach w szkolnictwie wyższym (m.in. o Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi) oraz listy czytelników.

Cykl "Wyższa Szkoła Wstydu" będzie promowany w prasie (autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach), internecie (na Wyborcza.pl), w radiu (m.in. RMF, PR Trójka, Radio Eska, Radio TOK FM, Radio Roxy), w telewizji (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (billboardy, citilighty i frontlighty).

Kreację przygotowała Agencja Jasieński/Stadnicki Advertising, spot wyprodukował dom produkcyjny CutCut, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

"Gazeta Wyborcza" od lat prezentuje cykle redakcyjne dotykające ważnych kwestii społecznych, które publikuje na swoich łamach i w serwisie Wyborcza.pl. W ostatnich tygodniach "Gazeta" przygotowała m.in. cykl "Godzina kobiet w Kościele" związany z wydaniem książki "Brat Karol, Siostra Wanda" - opowieści o przyjaźni Karola Wojtyły i Wandy Półtawskiej autorstwa Aleksandry Klich, oraz cykl "II wojna światowa w oczach Polaków" podejmujący tematykę II wojny światowej w związku z 70. rocznicą jej wybuchu.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.