Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 października 2009 / 17:03

"Zrób to w Warszawie, Europejskiej Stolicy Kultury 2016"

Komunikat prasowy

Od dziś w stołecznym wydaniu "Gazety Co Jest Grane" będzie się pojawiać nowa strona pod hasłem "ZRÓB TO W WARSZAWIE!", działa także strona internetowa www.zrobtowwarszawie.pl. "Gazeta" promuje w ten sposób nowe, alternatywne miejsca w stolicy i kandydaturę Warszawy do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

"Zrób to w Warszawie!" to tytuł alternatywnego przewodnika "Gazety Co Jest Grane" po Warszawie, który ukazał się na rynku w maju 2008 r. To właśnie od niego wziął się pomysł na nową stronę w stołecznej "Gazecie CJG" - pt. "ZRÓB TO W WARSZAWIE, Europejskiej Stolicy Kultury 2016" i na stronę internetową www.zrobtowwarszawie.pl.

Stołeczne wydanie "Gazety Wyborczej" chce dzięki nim przybliżyć warszawiakom ciekawe zakątki miasta, pokazać miejsca nieznane - inne od opisywanych w każdym przewodniku turystycznym, zachwycające swoją wyjątkowością.

Na stronie w wydaniu papierowym i w internecie opisywane będą wydarzenia kulturalne i miejsca o charakterze ponadczasowym, pokazujące, że Warszawa jest idealna do odkrywania ciekawostek czy włóczenia się i pełna niestandardowych atrakcji. "Gazeta CJG" przestawi też informacje o koncertach, wystawach i ludziach, którzy tworzą klimat miasta.

Strona "ZRÓB TO W WARSZAWIE, Europejskiej Stolicy Kultury 2016" będzie swoistym obrazem miasta, który pokaże czytelnikom "Gazety" inną Warszawę. Odpowie też na pytanie, dlaczego Warszawa kandyduje do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 i czemu powinno go otrzymać.

Nową stronę w "Gazecie CJG" i materiały na www.zrobtowwarszawie.pl przygotowuje zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej": Agnieszka Kowalska i Łukasz Kamiński.

Partnerem projektu i strony jest Miasto st. Warszawa - kandydat do tytułu "Europejska Stolica Kultury 2016".

Strona będzie promowana w prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Co Jest Grane" i "Gazety Wyborczej" oraz "Metra"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl), w radiu (Antyradio, Radio PiN, Roxy, Kampus), w telewizji (TVP Warszawa i TVN Warszawa), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS na terenie Warszawy oraz na plakatach i ulotkach kolportowanych w stolicy.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.