Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 września 2009 / 17:09

"Dr House" - kultowy serial z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

W najbliższy piątek, 2 października wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się pierwsza z siedmiu płyt DVD z popularnym serialem "Dr House".

Czytelnicy "Gazety" będą mogli obejrzeć 22 odcinki pierwszego sezonu serialu o najbardziej fascynującym lekarzu świata. Jego losy śledzą widzowie z 66 krajów, a oglądalność serii liczy się już nawet nie w milionach, a w miliardach. W roli doktora House'a, doskonałego, ale zarazem sarkastycznego fachowca występuje brytyjski aktor Hugh Laurie.

- "House pracuje w jednym z amerykańskich szpitali, gdzie specjalizuje się w najtrudniejszych, niewytłumaczalnych przypadkach zachorowań. Nie jest to jednak "Archiwum X", lecz zaprawiona dużą dawką humoru i absolutnie wiarygodna opowieść o geniuszu, który nie bardzo radzi sobie z własnym umysłem. Bardzo, bardzo polecam" - napisał o serialu dla Wyborcza.pl Bartosz Węglarczyk, kierownik działu zagranicznego "Gazety Wyborczej" (http://wyborcza.pl/1,101976,7080851,Bardzo_ostry_dyzur.html ).

Cena "Gazety Wyborczej" i pierwszej płyty DVD (z 4 odcinkami serialu) oraz etui do zbierania kolekcji - 8,99 zł. Następne części serii - płyty z 3 odcinkami - będą dostępne wraz z "Gazetą" co piątek w cenie 7,99 zł. Więcej informacji o kolekcji: http://wyborcza.pl/1,101975,7080951,_Dr_House____kultowy_serial_z__Gazeta_.html .

Wydanie "Gazety z serialem wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), radiu (Polskie Radio Program 3, Radio Eska, RMF FM, Złote Przeboje), na portalach internetowych Agory oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Serwis Wyborcza.pl przygotował specjalną stronę dla fanów serialu "Dr House" - http://wyborcza.pl/0,101975.html , na której można znaleźć informacje o jego bohaterach, wywiady z aktorami, galerię zdjęć z serialu oraz filmy wideo prezentujące np. wpadki z planu. W "Gazecie Telewizyjnej" wydanej 25 września ukazała się rozmowa z Hugh Lauriem, grającym doktora House'a, a w czwartkowym "Dużym Formacie" 1 października będzie można przeczytać wywiad z psychoterapeutą o bohaterze serialu - m.in. o tym, dlaczego najpopularniejszy lekarz świata nie liczy się z pacjentami.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.