Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 września 2009 / 09:22

Wystartowała Wyborcza.biz - biznesowy serwis Agory

Wystartowała Wyborcza.biz - biznesowy serwis Agory
Komunikat prasowy

Wyborcza.biz to nowa, wyjątkowa oferta wśród serwisów biznesowych. Adresujemy ją do wymagających odbiorców zainteresowanych gospodarką. Użytkownicy szukający szybkiej informacji i komentarza objaśniającego istotę i konsekwencje wydarzeń, znajdą na Wyborcza.biz treści, na które składają się wyselekcjonowane, najważniejsze informacje ekonomiczne opatrzone eksperckimi komentarzami i materiałami dodatkowymi, np. wideo.

Wyborcza.biz jest marką informacyjną obecną w dwóch mediach - łączy bowiem wiedzę i jakość dziennikarstwa redakcji gospodarczej "Gazety Wyborczej" z doświadczeniem i kompetencjami wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl.

Serwis może stanowić atrakcyjny kontekst dla reklamodawców, którzy są zainteresowani dotarciem do wartościowej grupy docelowej - osób wykształconych, piastujących odpowiedzialne stanowiska, otwartych i aktywnych.

Zawartość

Wyborcza.biz w nowoczesnej formie oferuje czytelnikom szybkie informacje i komentarze, a także materiały multimedialne wzbogacające te treści. Na stronie można oglądać m.in. autorskie nagrania realizowane w nowoczesnym studiu telewizyjnym Agory oraz komentarze wideo do bieżących wydarzeń i artykułów. Uzupełniają je blogi dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz znanych ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm. Można też dyskutować o tekstach na forum, obejrzeć dokumenty źródłowe i infografiki. Strona ma przejrzysty układ i intuicyjną nawigację.

Źródła

Mocną stroną serwisu Wyborcza.biz będą informacje własne - przekazywane rynkowi po raz pierwszy właśnie na jego stronach. Zespół serwisu korzysta też z doniesień agencyjnych, obudowując je własnymi komentarzami i wyselekcjonowanymi źródłami. W niektórych specjalistycznych dziedzinach Wyborcza.biz będzie sięgała po materiały z prestiżowych serwisów partnerskich, np. ze specjalnej sekcji Harvard Business Review.

Zespół

Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego "Gazety Wyborczej" oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl. To jeden z pierwszych przypadków w Polsce połączenia redakcji drukowanej gazety z jej serwisem internetowym.

- Zaskakująco szybko udało nam się połączyć dwa odrębne organizmy w jeden sprawny zespół - mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" odpowiadający także za internetowe serwisy biznesowe Agory - Pomysł na osobny serwis ekonomiczny powstał w lutym tego roku, w marcu mieliśmy projekt. Pierwsze efekty współpracy widać było w połowie czerwca.

Dla serwisu pracuje również grono specjalistów od rozwoju stron www i ekipa wideo.

Odbiorcy

Serwis Wyborcza.biz jest skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami. To ludzie dobrze wykształceni, piastujący poważne funkcje, mający wyrobione zdanie w wielu sprawach ekonomicznych. Drugą grupę stanowią młodsi odbiorcy, jak np. studenci uczelni ekonomicznych, którzy marzą o karierach w biznesie. Oba środowiska cenią sobie jakość prezentowanych treści, umiejętną selekcję informacji, szukają niebanalnych komentarzy i opinii.

Reklamodawcy

Klienci mogą skorzystać z oferty dwumedialnej obejmującej reklamę na stronach ekonomicznych "Gazety Wyborczej" "Biznes, Ludzie, Pieniądze" i na stronach serwisu Wyborcza.biz, albo skorzystać oddzielnie z możliwości reklamowych w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej" lub w serwisie Wyborcza.biz. Partnerem serwisu jest bank Raiffeisen Polska, obecny na stronie z reklamami i wskazaniami sponsorskimi.

Promocja

Start serwisu Wyborcza.biz wspiera kampania promocyjna obejmująca telewizję (TVN 24, TVN CNBC, Polsat News, Discovery), radio (TOK FM, PR 3, RMF Classic), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (billboardy i backlighty), różne formaty reklam internetowych (m.in. na stronach Grupy Gazeta.pl, Mediarun.pl, Bankier.pl, Nf.pl, Ipo.pl i w newsletterach branży medialnej), prasę codzienną ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) i magazyny (m.in. "Polityka", "National Geographic", "Focus", "Marketing w praktyce", "Harvard Business Review", "Traveller").

Niestandardowe reklamy serwisu Wyborcza.biz ukażą się też na nośnikach multimedialnych New Light i w wagonach warszawskiego metra na ekranach CityINFOtv.

Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising oraz agencja interaktywna Byss, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.