Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 czerwca 2009 / 17:28

"Gazeta Wyborcza" z przewodnikami dla aktywnych

Komunikat prasowy

W czwartki wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić przewodniki Pascala z pięcioczęściowej kolekcji "Polska dla aktywnych z Gorącym kubkiem Knorr". Pierwsza część, poświęcona rowerowym wycieczkom i skokom spadochronowym, ukaże się jutro, 18 czerwca.

Książki "Polska dla aktywnych" to przewodniki i poradniki dla osób preferujących aktywne formy wypoczynku, które szukają pomysłów na ciekawe spędzenie weekendu lub kilku wolnych dni. Kolekcja składa się z pięciu książek - 18 czerwca ukaże się część pierwsza pt. "Wycieczki rowerowe i skoki spadochronowe". Kolejne to: "Spływy kajakowe i nurkowanie" (25 czerwca), "Wycieczki górskie i wspinaczka" (2 lipca), "Żeglarstwo i golf" (9 lipca) oraz "Windsurfing i jeździectwo" (16 lipca).

W każdej z książek specjaliści z danej dziedziny sportu podpowiadają, od czego zacząć uprawianie tej dyscypliny, jakie warunki powinno spełniać miejsce do nauki, na co zwrócić uwagę przy wyborze kursu i instruktora oraz jakie błędy najczęściej popełniają początkujący. Przewodniki doradzą, jaki sprzęt kupić lub wypożyczyć i czym się przy tym kierować. Czytelnicy poznają również najciekawsze miejsca do uprawiania opisywanych sportów oraz malownicze zakątki Polski.

Partnerem kolekcji jest marka Knorr.

Cena "Gazety" i każdej książki - 3,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z dodatkami są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na swoich łamach. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.