Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 maja 2009 / 17:17

Dzień Dziecka z "Gazetą Wyborczą"

Dzień Dziecka z
Komunikat prasowy

Z okazji Dnia Dziecka "Gazeta Wyborcza" przygotowała dla swoich czytelników, zwłaszcza tych najmłodszych, specjalne atrakcje - film na DVD "W 80 dni dookoła świata" i "Gazetę Co Jest Grane dla Dzieci". A okładka reklamowa, która pojawi się na "Gazecie" 1 czerwca, pozwoli na wsparcie finansowe działań społecznych.

W najbliższy piątek i sobotę, 29 i 30 maja wraz z "Gazetą" będzie można kupić DVD z filmem "W 80 dni dookoła świata". Filmowa ekranizacja powieści Juliusza Verne'a, wydana w dwóch częściach, opowiada historię angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, który zakłada się z przyjaciółmi z elitarnego londyńskiego klubu, że w ciągu 80 dni okrąży świat. Razem z nim wyścig z czasem podejmuje kamerdyner - Jean Passepartout.

W rolach głównych występują: Pierce Brosnan, Julia Nickson-Soul, Eric Idle i Peter Ustinov. Reżyseria - Buzz Kulik, scenariusz - John Gray; rok produkcji - 1989.

Cena "Gazety" i płyty DVD - 7,99 zł.

"Gazeta Wyborcza" wraz z dodatkiem promowana będzie w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na swoich łamach. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Dziś, 27 maja wraz z "Gazetą Wyborczą" ukazało się specjalne wydanie informatora o kulturze i rozrywce "Gazeta Co Jest Grane" - "Gazeta Co Jest Grane dla Dzieci".

Dodatek zawiera informacje o atrakcjach dla najmłodszych i ich rodziców: imprezach organizowanych z okazji 1 czerwca, polecanych miejscach - np. teatrach i restauracjach, a także recenzje ciekawych książek i gier dla dzieci. Czytelnicy "Gazety" mogą też wygrać specjalne prezenty na Dzień Dziecka w SMSowym konkursie.

W poniedziałek, 1 czerwca "Gazeta Wyborcza"" zostanie obłożona okładką reklamową Toyoty. Dochód z tej reklamy zostanie przekazany Społecznemu Towarzystwu Hospicjum Cordis w Mysłowicach na projekt i wyposażenie "sali doświadczania świata" oraz sprzęt do sali rehabilitacyjnej, a także Fundacji Hospicyjnej, która organizuje wyjazd dla 98 osieroconych dzieci na wakacyjny obóz żeglarsko-kajakarski na Pojezierzu Iławskim (za wyjazd 49 dzieci płacą Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej" i Toyota).

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.