Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

10 kwietnia 2009 / 14:23

"Gazeta Wyborcza" z kolekcją podręczników o fotografii cyfrowej i filmowaniu kamerą cyfrową

Komunikat prasowy

We wtorek, 14 kwietnia z "Gazetą Wyborczą" ukaże się pierwszy z czterech poradników o fotografii cyfrowej i filmowaniu kamerą cyfrową - "Podręcznik Fotografii Cyfrowej, część 1".

W książkach znajdują się informacje, jak zrobić ciekawe wakacyjne zdjęcia, jak sfilmować dziecko, jak się nauczyć fotografować i jak lepiej kadrować. Autorem podręczników jest Tom Ang, fotograf i prezenter BBC, współpracownik licznych magazynów o fotografii i filmowaniu kamerą cyfrową. Wszystkie książki są bogato ilustrowane i podają wiele konkretnych przykładów.

Z "Podręcznika Fotografii Cyfrowej, części 1" czytelnicy dowiedzą się m.in. jak wybrać sprzęt do fotografowania, jak korzystać z lampy błyskowej, a także jak skanować i obrabiać zdjęcia. W drugiej części książki o fotografii znajdą się porady m.in. na temat obróbki i prezentowania zdjęć (od publikacji w internecie po organizację wystawy).

Podręczniki o filmowaniu kamerą cyfrową (dwie części) doradzą wybór kamery, właściwy sposób filmowania dzieci, przyrody, imprez. Podpowiedzą jak montować film, tworzyć własne DVD, publikować film w internecie czy robić dokumenty i filmy krótkometrażowe.

Cena "Gazety" i książki - 7,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz autopromocja w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w dzienniku "Metro" i w serwisach internetowych Agory. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Informacje o serii można znaleźć również na stronie - http://wyborcza.pl/1,95792,6480488,We_wtorek__14_kwietnia.html

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.